Благотворителност с рекламни материали? Възможно е.

Благотворителност с рекламни материали? Възможно е.

Замисляли ли сте се за стойността на рекламните материали, произвеждани по различни поводи – корпоративни събития, подаръци за партньори и клиенти и др.? А какво се случва с онези, които останат в излишък? Понякога животът на един артикул, брандиран с логото на компанията, е твърде кратък – след края на събитието нераздадените бройки биват забравяни в някой ъгъл и най-често събират прах из шкафовете на офиса.

Или поне до този извод стигнахме ние, след като прегледахме съдържанието на кашоните, прилежно подредени в склада. Затова решихме да направим нещо с останалите наличности от най-разнообразни брандирани материали и в същото време да подпомогнем благородна кауза.

Благотворителните каузи винаги са били част от нашата корпоративна идентичност в УниКредит Булбанк. За Великден т.г. колегите от Управление „Операции“ организираха благотворителен базар на празнични сувенири. Вместо необходимите 2490 лева, нужни спешно за закупуване на специална детска инвалидна количка за Дом за медико-социални грижи „Света София“, колегите, които си закупиха стоки от базара, събраха общо 4212.96 лева.

Провокирани от повишения интерес към подобни инициативи, решихме да продължим традицията, като използваме произведените по един или друг повод бранд материали. Направихме списък и ценоразпис на наличните артикули – от плажни кърпи до стилни щипки за пари с логото на банката. Интересът от страна на колегите надмина всичките ни очаквания. Броени минути преди официално обявеното начало на базара в сградата на Централно управление на пл. „Св. Неделя“ в София вече имаше опашка от служители на банката. Освен да закупят някой от предлаганите артикули, колегите имаха възможността да оставят пари и в специално приготвената кутия за дарения. Рестото си от закупените предмети много от колегите предпочетоха да оставят именно там.

Сред празните кашони и опаковки, останали след събитието, успяхме да направим и равносметка. Продадохме голяма част от останалите в излишък рекламни материали. Освободихме доста пространство в склада. И най-важното – събрахме 3122 лв., които ще бъдат използвани за подкрепа на каузи на “Спаси, дари на…“ (www.save-darina.org ). Освен че намерихме полезно приложение на брандираните артикули, успяхме да усмихнем колегите от банката и вече мислим за следваща подобна инициатива, която ще осъществим около Коледа.


Последвайте ни в социалните мрежи

Пишете ни