Първият филиал на бъдещето на УниКредит отвори врати в София

Първият филиал на бъдещето на УниКредит отвори врати в София

Първият банков филиал на бъдещето отвори врати в София. Филиалът, разположен в Бизнес парк София, сграда 2, съчетава голям брой иновативни решения, които имат за цел да направят посещението там приятно преживяване за клиентите. Проектът „Банков филиал на бъдещето“ е сред най-приоритетните проекти за региона на Централна и Източна Европа за УниКредит, а България беше избрана за пилотна страна, в която беше изграден първият филиал.

„Като банка УниКредит Булбанк винаги е заставала зад стойностни иновативни проекти – такива, които наистина носят добавена стойност за по-доброто обслужване на нашите клиенти“, каза Левон Хампарцумян, главен изпълнителен директор и председател на УС на УниКредит Булбанк. Той обясни, че във филиала в Бизнес парк София като пилотен за проекта са представени много нови идеи. „Тези от идеите, които получат в най-голяма степен клиентското одобрение, ще бъдат представени и в други наши филиали“, каза Хампарцумян.

„Както е записано в нашата мисия, ние поемаме отговорност да работим в полза на своите клиенти и проектът „Банков филиал на бъдещето“ е голяма стъпка в тази посока. Това е основната цел на този проект: клиентите да се чувстват специални на всяка стъпка от посещението им във филиала – от влизането до изпращането им. Ние наблюдавахме тенденциите в променящото се поведение на нашите клиенти и решихме да създадем такъв филиал, който да отговаря на промените“, обясни Мауро Маскио, Директор Банкиране на дребно на УниКредит за Централна и Източна Европа, който беше в България специално за откриването на филиала.

По неговите думи, това е начинът, по който проектът е започнал на групово ниво – в отговор на промените в клиентското поведение. „Знаем, че клиентите ни вече все по-активно използват нови технологии, че са добре информирани и все по-взискателни. Наблюдавахме също, че вече предпочитат да разгледат различните възможности в банковия сектор вместо, както в миналото, да се доверят на банката, която работодателят им е избрал. Със сигурност те търсят продукти, които да са лесно разбираеми и да могат да се управляват самостоятелно – чрез модерните средства за комуникация интернет и мобилни устройства“, каза Мауро Маскио. По думите му, именно прогнозата, че филиалът ще запази водещата си роля като място за контакт с клиентите, е провокирало УниКредит да даде старт на проекта.


Последвайте ни в социалните мрежи

Пишете ни