Каква информация мога да получа за банковите си карти?
Как можем да помогнем?
-
Стани клиент
Икона за стрелка надолу
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
-
Карти
Икона за стрелка надолу
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
- Анализи Икона за стрелка надолу
-
Продукти
Икона за стрелка надолу
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил Икона за стрелка надолу
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Стани клиент
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация
- Как да активирам Булбанк Мобайл?
- Мога ли да вляза с Face ID/Тouch ID?
- Какво означава съобщението rooted или jailbroken устройство?
- Логин
- Забравих ПИН кода си. Какво да направя?
- Въведох грешна парола няколко пъти. Какво да направя?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Инвестиционен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“ и „Върни превод”?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Как да проверя и платя местни данъци и такси?
- Анализи
- Анализи на разходите
- Продукти
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил
- Какво представлява "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
Каква информация мога да получа за банковите си карти?
За да разгледате детайли по вашите дебитни и кредитни карти, кликнете върху полето "Карти" на началния екран на приложението. Ако разполагате с повече от една карта, преминаването между всяка отделна става с движение наляво и дясно в горната част на екрана. След като изберете съответната сметка, на екрана ще откриете информация за:
- Визуализация на картата с основни данни за нея, в т.ч. тип (дебитна или кредитна)
- Разполагаема наличност
При натискане на бутон "Детайли", получавате повече информация за вашата карта, в т.ч. дневни и седмични лимити в България и чужбина за тегления и плащания, IBAN сметката, валидност на картовата пластика. При кредитни карти ще откриете информация за разрешен лимит, текущо и общо дължима сума, размер на минималната погасителна вноска и крайна дата за погасяване.
В "Настройки" можете да активирате функцията Динамична парола при плащания в интернет за избраната карта.
С бутон "Заключи" можете бързо и лесно да блокирате временно от използване избрана ваша карта, в случай на съмнения за кражба, загуба или просто по ваше желание. По всяко време можете да я активирате отново чрез бутона "Отключи".
Разглеждане и филтриране на извършени трансакции с карта
В долната част на екрана разполагате с детайлна информация за извършените трансакции с вашата карта. Имате възможност да търсите в историята на трансакциите по ключова дума, както и да ги филтрирате за определен период от време, по сума и по тип.
Инсталирайте Булбанк Мобайл във вашия телефон
Банкирайте бързо и лесно, когато и където поискате с няколко клика!