Къде мога да намеря динамичната парола?
Как можем да помогнем?
-
Какво е М-токен?
Икона за стрелка надолу
-
Как да активирам и вляза в М-токен?
Икона за стрелка надолу
-
Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
Икона за стрелка надолу
-
Какво е Код за подпис и как да го използвам?
Икона за стрелка надолу
-
Как да сменя моя М-токен ПИН?
Икона за стрелка надолу
-
Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
Икона за стрелка надолу
-
Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
Икона за стрелка надолу
-
Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
Икона за стрелка надолу
-
Какво да направя, ако загубя телефона си?
Икона за стрелка надолу
- 3D парола Икона за стрелка надолу
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Какво е динамична парола за плащане в интернет?
- Как да активирам динамична парола за моята карта?
- Къде мога да намеря динамичната парола?
Къде мога да намеря динамичната парола?
Динамичната парола се получава в Булбанк Мобайл при извършване на плащане на покупки с банкова карта в интернет.
След като се сте въвели вашите лични и картови данни в сайта на търговеца и потвърдите плащането, стартира автоматичен процес на верификация на клиента, като се отваря нов прозорец с логото на БОРИКА АД, УниКредит Булбанк и лога на VISA Secure или Mastercard ID Check, с кратка информация за плащането.
Уникалната динамичната парола за конкретно плащане е налична в Булбанк Мобайл и e валидна 10 минути. Влезте в приложението и копирайте паролата. Плащането се финализира след коректно въвеждане на динамичната паролата във визуализирания екран и съобщение за успешно плащане.
Ако не сте абонирали картата си за получаване на динамична парола преди стартиране на плащането, същото ще бъде отказано и екранът за въвеждане на динамична парола няма да се визуализира. За да извършите плащане, абонирайте картата си за динамичната парола в Булбанк Мобайл и стартирайте процеса на плащане отново.
Инсталирайте Булбанк Мобайл във вашия телефон
Банкирайте бързо и лесно, когато и където поискате с няколко клика!