Как да заявите винетка през "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
Как можем да помогнем?
-
Стани клиент
Икона за стрелка надолу
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
-
Карти
Икона за стрелка надолу
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
- Анализи Икона за стрелка надолу
-
Продукти
Икона за стрелка надолу
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил Икона за стрелка надолу
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Стани клиент
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация
- Как да активирам Булбанк Мобайл?
- Мога ли да вляза с Face ID/Тouch ID?
- Какво означава съобщението rooted или jailbroken устройство?
- Логин
- Забравих ПИН кода си. Какво да направя?
- Въведох грешна парола няколко пъти. Какво да направя?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Инвестиционен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“ и „Върни превод”?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Как да проверя и платя местни данъци и такси?
- Анализи
- Анализи на разходите
- Продукти
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил
- Какво представлява "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
- Как да заявите винетка през "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
Как да заявите винетка през "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
- Регистрирайте автомобила си напълно безплатно в секция „Моят Автомобил“;
- Изберете тип винетка и период на валидност;
- Платете директно от сметката си, без допълнителни такси и без необходимост да въвеждате досадните данни на своята карта.
Ние ще ви изпратим разписка за закупената електронна винетка на посочения от вас имейл, с който потвърждаваме че е вече активна!
След регистрацията в „Моят автомобил“ ще получавате напълно безплатно и навременно напомняне за:
- Изтичане валидност на винетка;
- Изтичане на валидност на застраховка гражданска отговорност;
- Глоби от КАТ, които можете да заплащате през приложението;
- И още много.
Каква винетка можете да изберете?
- Българска винетка за лек автомобил, каравана или ремарке;
- С валидност: уикенд, седмична, месечна, тримесечна, годишна.
Детайлна информация можете да намерите в Официалните общи условия на „Моят автомобил“.
Електронната винетка е електронен документ, съдържащ уникален идентификационен номер, данни за регистрационния номер на пътното превозно средство, държавата, в която е регистрирано, неговата категория, датата на заплащане на таксата и период на валидност. Дължимата такса се събира в размер, определен в Тарифата за таксите, които се събират от Агенция „Пътна инфраструктура“, съобразно периода на валидност на електронната винетка. Електронна винетка може да бъде заявена и заплатена за следните периоди на валидност: уикенд, седмична, месечна, тримесечна, годишна. Електронната винетка може да бъде заявена и заплатена само за превозни средства от категория 3: леки автомобили, ремаркета и каравани.
Срокът на валидност на електронната винетка се отчита календарно – от 00.00 часа на началната дата до 23.59 часа на крайната дата. В случай че избраната начална дата съвпада с деня на закупуване на винетката, то същата е валидна от момента на заплащането и генерирането на разписка за платена винетка. Валидността на уикенд винетката е от петък – 12.00 часа до неделя – 23.59 часа, когато е закупена преди петък – 12.00 часа или е за уикенд извън текущата седмица, и съответно от датата и часа на закупуване до неделя – 23.59 часа, когато е закупена в петък след 12.00 часа, събота или неделя.
В случай че избраната начална дата съвпада с деня на закупуване на винетката, то същата е валидна от момента на заплащането и генерирането на разписка за платена винетка.
Активирането на електронна винетка се извършва с издаването ѝ като електронен документ от Агенция „Пътна инфраструктура“, което се потвърждава чрез разписка за електронна винетка.
Електронната винетка може да бъде закупена до 30 дни преди желаната начална дата на валидност. При подаването на заявка за издаване на електронна винетка („е-винетка“) в „Моят автомобил“ се визуализират заплатените чрез „Булбанк Мобайл“ електронни винетки, ако има такива.
Банката не носи отговорност при погрешно въведени от потребителя данни за превозното средство (категория, регистрационен номер, държава на регистрация), както и за избрания от него тип на винетката, или за неправилно въведен имейл адрес, като при неправилно въведени данни, заплатената сума за активирана винетка не подлежи на възстановяване.
Банката е разпространител на електронни винетки в партньорство с „ДИДЖИТОЛ СМАРТ ИНФРАСТРУКТУРА“ АД, вписано в Търговския регистър към Агенцията по вписванията с ЕИК 205612035, и в Регистъра на националните доставчици на услуги за електронно събиране на такси за изминато разстояние и сключило договор с Агенция „Пътна инфраструктура“.
Инсталирайте Булбанк Мобайл във вашия телефон
Банкирайте бързо и лесно, когато и където поискате с няколко клика!