Как да извършвам преводи?
Как можем да помогнем?
-
Стани клиент
Икона за стрелка надолу
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
-
Карти
Икона за стрелка надолу
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
- Анализи Икона за стрелка надолу
-
Продукти
Икона за стрелка надолу
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил Икона за стрелка надолу
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Стани клиент
- На какви устройства мога да направя своята регистрация и да стана клиент на УниКредит Булбанк?
- Има ли такса за използването на приложението Булбанк Мобайл?
- Какво е Евротръст?
- Как да подпиша документите?
- Каква информация трябва да дам за себе си и защо?
- Как ще получа картата си?
- Кога мога да започна да използвам сметката си?
- Кога мога да започна да ползвам Булбанк Мобайл?
- Активация
- Как да активирам Булбанк Мобайл?
- Мога ли да вляза с Face ID/Тouch ID?
- Какво означава съобщението rooted или jailbroken устройство?
- Логин
- Забравих ПИН кода си. Какво да направя?
- Въведох грешна парола няколко пъти. Какво да направя?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона?
- Какво да направя, ако искам да го използвам на друго устройство?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е дигитална дебитна карта и за какво мога да я използвам?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Какво е дигитален портфейл и как да го използвам?
- Как да разсроча своите покупки, направени с UniCredit Shopping Card, директно в Булбанк Мобайл?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да получа преиздадената си дебитна карта с изтичаща валидност?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Инвестиционен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“ и „Върни превод”?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Как да проверя и платя местни данъци и такси?
- Анализи
- Анализи на разходите
- Продукти
- Какво получавам с план за ежедневно банкиране?
- Как да заявя дигитална дебитна карта?
- Как да заявя дебитна карта?
- Как да заявя Shopping card?
- Как да увелича лимита по кредитната си карта?
- Как да заявя потребителски кредит?
- Как да заявя инвестиционен план?
- Къде мога да видя направените от мен заявки за продукти?
- Как да генерирам уведомление за сметка/и?
- Как да заявя срочен депозит през Булбанк Мобайл?
- Как да заявя лизинг на автомобили?
- Моят автомобил
- Какво представлява "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
- Как да заявите винетка през "Моят автомобил" в Булбанк Мобайл?
Как да извършвам преводи?
Превод между лични сметки
За да извършите превод между ваши лични сметки в УниКредит Булбанк:
- Натиснете бутон "Плащания" от навигационната лента в долната част на екрана.
- Изберете опцията "Превод между мои сметки".
- От първото падащо меню изберете ваша лична сметка, от която желаете да наредите средства, а от второто – друга ваша сметка, по която да постъпи сумата.
- В раздел "Детайли за превода" въведете желаната сума, основание на превода, датата за изпълнението му (по подразбиране е посочена текущата дата) и натиснете "Напред".
- Прегледайте финално верността на въведената информация и се върнете назад, ако има неточности.
- За да извършите превода, натиснете "Плати", като преди това можете да запазите образец на операцията, който да използвате при бъдещи плащания.
Превод към друго лице
За да извършите вътрешнобанков или междубанков превод към друго физическо или юридическо лице:
- Натиснете бутон "Плащания" от навигационната лента в долната част на екрана.
- Изберете "Превод", след което опцията "Към нов получател".
- От падащото меню изберете ваша лична сметка, от която желаете да наредите средства.
- Въведете IBAN на сметката на получателя и неговото име.
- В раздел "Детайли за превода" въведете желаната сума, основание на превода, датата за изпълнението му (по подразбиране е посочена текущата дата) и натиснете "Напред".
- Прегледайте финално верността на въведената информация и се върнете назад, ако има неточности.
- За да извършите превода, натиснете "Плати", като преди това можете да запазите образец на операцията, който да използвате при бъдещи плащания.
Международен превод в EUR
За да извършите международен превод в EUR към друго физическо или юридическо лице:
- Натиснете меню "Плащания" от навигационната лента в долната част на екрана.
- Изберете "Превод", след което опцията "Международен превод в EUR“.
- От падащия списък изберете ваша лична сметка, от която желаете да наредите средства.
- Въведете IBAN на сметката на получателя и неговото име.
- От падащия списък изберете държава на получателя.
- В раздел "Детайли за превода" въведете желаната сума, основание на превода, датата за изпълнението му (по подразбиране е посочена текущата дата) и изберете "Напред".
- Прегледайте финално верността на въведената информация и се върнете назад, в случай че има нужда от корекции.
- За да извършите превода, изберете "Плати", като преди това можете да запазите образец на операцията, който да използвате при бъдещи плащания.“
Превод по мобилен номер
За да активирате функционалността:
- Натиснете меню "Плащания" от навигационната лента в долната част на екрана.
- Изберете "Превод", след което опцията „По мобилен номер“.
- Натиснете бутона „Активирай/Деактивирай“.
- Запознайте се с условията за ползване на функционалността.
- Съгласете се с условията и продължете с „Напред“.
- Потвърдете мобилен номер.
- Изберете от падащо меню „Сметка за получаване“.
- Натиснете бутон „Активирай“.
За да извършите превод по мобилен номер:
- Натиснете меню "Плащания" от навигационната лента в долната част на екрана.
- Изберете "Превод", след което опцията „По мобилен номер“.
- От падащото меню изберете сметката, от която желаете да наредите средства, а от второто – мобилен номер от телефонния ви указател.
- Разрешете достъп на Булбанк Мобайл до телефонния указател на устройството ви, за да извършвате преводи по мобилен номер.
- В раздел "Детайли за превода" въведете желаната сума, основание на превода и натиснете "Напред".
- Прегледайте финално верността на въведената информация и се върнете назад, ако има неточности.
- За да извършите превода, натиснете "Плати“.
Плащане към бюджета
За да извършите плащане към бюджета (данъци, такси, глоби, осигуровки и други):
- Натиснете бутон "Плащания" от навигационната лента в долната част на екрана.
- Изберете "Превод", след което опцията "Към бюджета".
- От падащото меню изберете ваша лична сметка, от която желаете да наредите средства.
- Въведете IBAN на сметката на получателя и неговото име (съответната бюджетна структура).
- В раздел "Детайли за превода" въведете: сума и основание на превода; дата на изпълнение на плащането (по подразбиране е посочена текущата дата); данни на задълженото лице; номер, дата и период на документа, по който извършвате плащане. Натиснете бутон "Напред".
- Прегледайте финално верността на въведената информация и се върнете назад, ако има неточности.
- За да извършите превода, натиснете "Плати", като преди това можете да запазите образец на операцията, който да използвате при бъдещи плащания.
Инсталирайте Булбанк Мобайл във вашия телефон
Банкирайте бързо и лесно, когато и където поискате с няколко клика!