От кое меню мога да си сменя потребителското име и паролата?
Как можем да помогнем?
- Регистрация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Какви са предимствата на М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам и използвам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона, за да използвам М-токен?
- Какво да направя, ако искам да използвам М-токен на друго устройство или да активирам повторно М-токен?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола Икона за стрелка надолу
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
- Карти Икона за стрелка надолу
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
- Продукти Икона за стрелка надолу
-
Настройки
Икона за стрелка надолу
- От кое меню мога да си сменя потребителското име и паролата?
- Как да активирам Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да променя лимита за плащания през Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да активирам М-токен чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Какво средство за подписване мога да използвам в Булбанк Онлайн?
- За какво служи средството за подписване/вход и как да проверя какво средство използвам?
- Какво представлява списъка с Доверени получатели и как мога да го управлявам?
- Как мога да настройвам различни предпочитания за плащания и сметки?
- Какви известия мога да настроя през услугата Булбанк Онлайн?
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Регистрация
- За кого е предназначена услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да се регистрирам за услугата?
- Логин
- Какво да направя ако не знам потребителското си име и парола за Булбанк Онлайн?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Какви са предимствата на М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам и използвам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона, за да използвам М-токен?
- Какво да направя, ако искам да използвам М-токен на друго устройство или да активирам повторно М-токен?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Какво е динамична парола за плащане в интернет?
- Как да активирам динамична парола за моята дебитна/кредитна карта през Булбанк Мобайл?
- Къде мога да намеря динамичната парола?
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята дебитна/кредитна карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Инвестиционен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да направя „Бърз превод“?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Продукти
- Какви продукти мога да заявя през Булбанк Онлайн?
- Настройки
- От кое меню мога да си сменя потребителското име и паролата?
- Как да активирам Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да променя лимита за плащания през Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да активирам М-токен чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Какво средство за подписване мога да използвам в Булбанк Онлайн?
- За какво служи средството за подписване/вход и как да проверя какво средство използвам?
- Какво представлява списъка с Доверени получатели и как мога да го управлявам?
- Как мога да настройвам различни предпочитания за плащания и сметки?
- Какви известия мога да настроя през услугата Булбанк Онлайн?
От кое меню мога да си сменя потребителското име и паролата?
При първото влизане в Булбанк Онлайн използвайте потребителското име и паролата, издадена ви от Банката.
Задължително е да смените служебната парола, получена от гишето в Банката, с парола, която ще ви е удобна. Новата ви парола може да бъде с дължина от 8 до 30 символа и трябва да съдържа поне една главна буква, поне една малка буква и поне една цифра. Паролата трябва да бъде изписани на латиница.
Можете да смените вашето потребителско име и/или парола от меню Настройки >> Лични данни >> Смяна на потребителско име/парола, след като влезете във вашия профил в Булбанк Онлайн.