Как да извършвам преводи?
Как можем да помогнем?
- Регистрация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Какви са предимствата на М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам и използвам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона, за да използвам М-токен?
- Какво да направя, ако искам да използвам М-токен на друго устройство или да активирам повторно М-токен?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола Икона за стрелка надолу
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
- Карти Икона за стрелка надолу
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
- Продукти Икона за стрелка надолу
-
Настройки
Икона за стрелка надолу
- От кое меню мога да си сменя потребителското име и паролата?
- Как да активирам Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да променя лимита за плащания през Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да активирам М-токен чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Какво средство за подписване мога да използвам в Булбанк Онлайн?
- За какво служи средството за подписване/вход и как да проверя какво средство използвам?
- Какво представлява списъка с Доверени получатели и как мога да го управлявам?
- Как мога да настройвам различни предпочитания за плащания и сметки?
- Какви известия мога да настроя през услугата Булбанк Онлайн?
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Регистрация
- За кого е предназначена услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да се регистрирам за услугата?
- Логин
- Какво да направя ако не знам потребителското си име и парола за Булбанк Онлайн?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Какви са предимствата на М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам и използвам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона, за да използвам М-токен?
- Какво да направя, ако искам да използвам М-токен на друго устройство или да активирам повторно М-токен?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Какво е динамична парола за плащане в интернет?
- Как да активирам динамична парола за моята дебитна/кредитна карта през Булбанк Мобайл?
- Къде мога да намеря динамичната парола?
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята дебитна/кредитна карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Инвестиционен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да направя „Бърз превод“?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Продукти
- Какви продукти мога да заявя през Булбанк Онлайн?
- Настройки
- От кое меню мога да си сменя потребителското име и паролата?
- Как да активирам Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да променя лимита за плащания през Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да активирам М-токен чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Какво средство за подписване мога да използвам в Булбанк Онлайн?
- За какво служи средството за подписване/вход и как да проверя какво средство използвам?
- Какво представлява списъка с Доверени получатели и как мога да го управлявам?
- Как мога да настройвам различни предпочитания за плащания и сметки?
- Какви известия мога да настроя през услугата Булбанк Онлайн?
Как да извършвам преводи?
За да извършите превод между ваши лични сметки в УниКредит Булбанк:
- Натиснете меню Преводи от навигационната лента в лявата част на екрана.
- Изберете таб Нов превод и след това опцията „Между мои сметки в лева или валута“.
- От първото падащо меню изберете ваша лична сметка, от която желаете да наредите средства, а от второто – друга ваша сметка, по която да постъпи сумата.
- Въведете желаната сума, основание на превода, датата за изпълнението му (по подразбиране е посочена текущата дата).
- Прегледайте финално верността на въведената информация и се върнете назад, ако има неточности.
- За да извършите превода, натиснете „Изпрати“, като преди това можете да запазите образец на операцията, който да използвате при бъдещи плащания.
За да извършите вътрешнобанков или междубанков превод към друго физическо или юридическо лице:
- Натиснете меню Преводи от навигационната лента в лявата част на екрана.
- Изберете таб Нов превод и след това опцията „В лева“.
- От падащото меню изберете ваша лична сметка, от която желаете да наредите средства.
- Въведете IBAN на сметката на получателя и неговото име.
- Въведете желаната сума, основание на превода, датата за изпълнението му (по подразбиране е посочена текущата дата).
- Прегледайте финално верността на въведената информация и се върнете назад, ако има неточности.
- За да извършите превода, натиснете „Изпрати“, като преди това можете да запазите образец на операцията, който да използвате при бъдещи плащания.
За да извършите международен превод в EUR към друго физическо или юридическо лице:
- Натиснете меню Преводи от навигационната лента в лявата част на екрана.
- Изберете таб Нов превод и след това опцията „Във валута“.
- От падащия списък изберете ваша лична сметка, от която желаете да наредите средства.
- Въведете IBAN на сметката на получателя и неговото име.
- От падащия списък изберете държава на получателя.
- Въведете желаната сума, основание на превода, датата за изпълнението му (по подразбиране е посочена текущата дата).
- Прегледайте финално верността на въведената информация и се върнете назад, в случай че има нужда от корекции.
- За да извършите превода, натиснете „Изпрати“, като преди това можете да запазите образец на операцията, който да използвате при бъдещи плащания.
За да извършите плащане към бюджета (данъци, такси, глоби, осигуровки и други):
- Натиснете меню Преводи от навигационната лента в лявата част на екрана.
- Изберете таб Нов превод и след това опцията „От/към бюджета“.
- От падащия списък изберете ваша лична сметка, от която желаете да наредите средства.
- Въведете IBAN на сметката на получателя и неговото име.
- Въведете желаната сума, основание на превода, датата за изпълнението му (по подразбиране е посочена текущата дата).
- Прегледайте финално верността на въведената информация и се върнете назад, в случай че има нужда от корекции.
- За да извършите превода, натиснете „Изпрати“, като преди това можете да запазите образец на операцията, който да използвате при бъдещи плащания.
Нареждане за директен дебит към контрагенти или към поделения на НОИ за социални плащания.
Важно: При директен дебит за социални плащания от НОИ основанието за плащане е необходимо да бъде форматирано по специален начин. За директни дебити към контрагенти – за да получите превод по искането за директен дебит необходимо е платецът предварително да е депозирал в своята банка съгласие за директен дебит във ваша полза. В противен случай вашето искане ще бъде отказано от банката на платеца.