Как мога да се регистрирам за услугата?
Как можем да помогнем?
- Регистрация Икона за стрелка надолу
- Логин Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Какви са предимствата на М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам и използвам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона, за да използвам М-токен?
- Какво да направя, ако искам да използвам М-токен на друго устройство или да активирам повторно М-токен?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола Икона за стрелка надолу
- Начален екран Икона за стрелка надолу
- Сметки Икона за стрелка надолу
- Карти Икона за стрелка надолу
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Спестявания и инвестиции Икона за стрелка надолу
- Плащания Икона за стрелка надолу
- Продукти Икона за стрелка надолу
-
Настройки
Икона за стрелка надолу
- От кое меню мога да си сменя потребителското име и паролата?
- Как да активирам Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да променя лимита за плащания през Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да активирам М-токен чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Какво средство за подписване мога да използвам в Булбанк Онлайн?
- За какво служи средството за подписване/вход и как да проверя какво средство използвам?
- Какво представлява списъка с Доверени получатели и как мога да го управлявам?
- Как мога да настройвам различни предпочитания за плащания и сметки?
- Какви известия мога да настроя през услугата Булбанк Онлайн?
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Регистрация
- За кого е предназначена услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да се регистрирам за услугата?
- Логин
- Какво да направя ако не знам потребителското си име и парола за Булбанк Онлайн?
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Какви са предимствата на М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам и използвам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона, за да използвам М-токен?
- Какво да направя, ако искам да използвам М-токен на друго устройство или да активирам повторно М-токен?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- 3D парола
- Какво е динамична парола за плащане в интернет?
- Как да активирам динамична парола за моята дебитна/кредитна карта през Булбанк Мобайл?
- Къде мога да намеря динамичната парола?
- Начален екран
- Каква информация мога да видя на начален екран?
- Сметки
- Каква информация мога да получа за сметките си?
- Как да направя сметката си по подразбиране за плащания?
- Карти
- Каква информация мога да получа за банковите си карти?
- Какво е динамична парола и как да я активирам за моята дебитна/кредитна карта?
- Кога и как мога да заключа/отключа моята банкова карта?
- Кредити
- Каква информация мога да получа за кредитите си?
- Спестявания и инвестиции
- Каква информация мога да получа за моя Инвестиционен план?
- Плащания
- Какви плащания мога да извършвам?
- Как да извършвам преводи?
- Как да направя „Бърз превод“?
- Как да използвам опциите „Създай подобен“?
- Как да създам, използвам, редактирам/изтрия образец?
- Как да платя битовите си сметки?
- Как да проверя извършените плащания?
- Продукти
- Какви продукти мога да заявя през Булбанк Онлайн?
- Настройки
- От кое меню мога да си сменя потребителското име и паролата?
- Как да активирам Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да променя лимита за плащания през Булбанк Мобайл чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Как мога да активирам М-токен чрез услугата Булбанк Онлайн?
- Какво средство за подписване мога да използвам в Булбанк Онлайн?
- За какво служи средството за подписване/вход и как да проверя какво средство използвам?
- Какво представлява списъка с Доверени получатели и как мога да го управлявам?
- Как мога да настройвам различни предпочитания за плащания и сметки?
- Какви известия мога да настроя през услугата Булбанк Онлайн?
Как мога да се регистрирам за услугата?
Дистанционна регистрация
В няколко лесни стъпки имате възможност да активирате дистанционно услугата Булбанк Онлайн, посредством Квалифициран електронен подпис (КЕП):
- Свържете се с Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84.
- След идентификация, ще получите за подпис попълнено Искане за електронно банкиране, съгласно вашите инструкции.
- След успешно подписване на Искането за електронно банкиране, на вашата електронната поща ще получите генериран ID код и кратка инструкция.
- Отворете страницата на Булбанк Онлайн и изберете опция „Вход с електронно получен ID код“, за да стартирате процеса за активиране на първоначалния ви достъп до услугата.
За подписване на документите се използват всички видове КЕП регистрирани по Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги – Evrotrust, Borica - B-trust, InfoNotary и други.
Регистрация в клон
Можете да активирате услугата и в удобен за вас клон на УниКредит Булбанк, където да подадете искане за ползване на Булбанк Онлайн. Ще получите лично потребителско име и парола за достъп в хартиен ПИН плик или електронно генериран ID код за активиране на достъп по e-mail, след идентификация с документ за самоличност.