Мога ли да активирам и използвам M-токен на повече от едно устройство?
Как можем да помогнем?
- Регистрация Икона за стрелка надолу
- Платформа за електронен обмен на документи Икона за стрелка надолу
-
М-токен
Икона за стрелка надолу
- Какво е М-токен?
- Какви са предимствата на М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам и използвам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона, за да използвам М-токен?
- Какво да направя, ако искам да използвам М-токен на друго устройство или да активирам повторно М-токен?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- Извършване на преводи Икона за стрелка надолу
- Сметки и карти Икона за стрелка надолу
- Кредити Икона за стрелка надолу
- Заявки Икона за стрелка надолу
- Корпоративни услуги Икона за стрелка надолу
- Търговско финансиране Икона за стрелка надолу
- Дигитален финансов анализ Икона за стрелка надолу
- Инвестиции и пазари Икона за стрелка надолу
- Управление на съгласия Икона за стрелка надолу
-
Изберете категория
Икона за стрелка надолу
- Регистрация
- Активиране на услугата
- Стандартна версия и олекотена версия
- Платформа за електронен обмен на документи
- Активиране на услугата
- М-токен
- Какво е М-токен?
- Какви са предимствата на М-токен?
- Как да активирам и вляза в М-токен?
- Какво е Еднократна парола и как да я използвам?
- Какво е Код за подпис и как да го използвам?
- Как да сменя моя М-токен ПИН?
- Мога ли да активирам и използвам M-токен на повече от едно устройство?
- Необходимо ли е да имам интернет на телефона, за да използвам М-токен?
- Какво да направя, ако искам да използвам М-токен на друго устройство или да активирам повторно М-токен?
- Какво да направя, ако загубя телефона си?
- Извършване на преводи
- Видове преводи
- Сметки и карти
- Възможности
- Кредити
- Видове кредитни линии
- Заявки
- Видове заявки
- Корпоративни услуги
- Извлечения и справки
- Търговско финансиране
- Възможности за заявка
- Дигитален финансов анализ
- Финансови показатели на компанията
- Инвестиции и пазари
- Проследете инвестициите си
- Управление на съгласия
- Възможности за управление
Мога ли да активирам M-токен на повече от едно устройство?
Не! M-токен се използва само от едно устройство. По този начин се гарантира удобство, особено за потребителите, които имат повече от един потребителски профил за интернет банкиране, тъй като на практика те ще могат да използват един M-токен за всичките си акаунти в Булбанк Онлайн.
В случай че разполагате с повече от един потребителски профил в ББО, след като веднъж активирате своя М-токен е необходимо да го включите и за останалите ви профили. Следва да влезете във всеки един профил от меню Настройки -> Мобилни услуги -> М-токен-> бутон „Включи ме“. След извършване на посочените действия, вашият М-токен ще бъде активен за всички профили.