Практични съвети при работа с виртуално терминално устройство ПОС
Потвърждение на онлайн поръчката от клиента
- Следва да се предостави възможност на клиента да приеме условията за покупка, доставка и обработка на лични данни чрез бутон „Check-box“.
Възстановяване на суми на клиенти
- Възстановяването на средства на клиенти се извършва само чрез Reversal/Refund операция по картата, с която е направена първоначалната трансакция.
Колко време се съхраняват документите за извършени плащания?
- Електронните поръчки, валидните за тях условия, съгласието на клиента с условията, както и други свързани с трансакцията документи (напр. документ за доставка на стока) се съхраняват от търговеца в срок от 13 месеца от датата на трансакцията.
При необходимост от съдействие за проверка на съмнителна транзакция може да се обърнете към:
Вашия обслужващ банкер
Икона.
Център за контакт с клиенти
Иконана телефон 02/ 933 7 212 или на кратък номер 15 212 за местни мобилни оператори.