Блокирани карти в риск
Независимо къде ги използвате, ние се грижим за финансовата сигурност на вашите платежни инструменти, предоставяйки услуги като програмите за сигурни плащания VISA Secure и Mastercard ID Check за плащане с динамична парола при онлайн търговци.
За ваше допълнително спокойствие ние ежедневно проследяваме за наличието на нетипични операции, които биха могли да бъдат извършени с вашата карта, издадена от банката.
Съвети за сигурност
Избирайте сайтове,
Иконакоито са включени в програмите за сигурни плащания с банкови карти на Visa и Mastercard. Ако сайтът не ги поддържа, проверете дали той е защитен – погледнете за икона на ключ или катинар (в името на линка) или в най-долната част на браузъра, който използвате.
Избягвайте свободни
Иконаи обществени Wi-Fi мрежи при плащания с карта.
Пазете картовите си данни,
Иконане ги предоставяйте на близки, познати или приятели и не ги оставяйте без наблюдение на обществени места.
Следете редовно движението
Иконапо сметката си и при необходимост или съмнение за нередности се свържете с банката.
Не съхранявайте ПИН кода,
Иконазаедно с картата, на хартиен или друг носител и не я оставяйте без наблюдение на обществени места.
При загуба или кражба
Иконана банковата ви карта, позвънете незабавно на денонощния Център за контакт с клиенти, за да блокирате картата си своевременно. Можете да го направите бързо и лесно и през приложението за мобилно банкиране Булбанк Мобайл.
Често задавани въпроси
Банкова ви карта може да бъде идентифицирана, че е в риск с оглед предотвратяване на измамни банкови трансакции, при ежедневен вътрешнобанков мониторинг, сигнали от международни картови организации, правоохранителни органи и други финансови институции.
Банката спазва общоприети добри практики за сигурност, с цел ограничаване на риска от злоупотреби. В тази връзка е възможно банката да блокира картата ви с цел разпознаване на извършени картови операции и/или да блокира картата ви и да я президаде с нов номер.
В случай че вашата карта е блокирана в риск, може да се обърнете към вашия обслужващ банкер, да посетите най-близкия удобен за вас филиал или да се обадите на денонощния телефон за съдействие на Център за контакт с клиенти – 02/933 7 212.
При посещение на филиал или обаждане на Центъра за контакт с клиенти, ще бъдете информирани за нетипичните операции, поради които вашата карта е била блокирана от страна на банката. В случай че вие разпознаете трансакциите, банката ще активира своевременно вашата карта за ползване.
Ако се окаже, че картата ви е компрометирана, същата следва да бъде преиздадена с нов номер. Преиздаването може да бъде направено в удобен за вас филиал на банката, чрез самостоятелно заявяване на нова карта през Булбанк Мобайл или чрез обаждане на Център за контакт с клиенти на телефон: 02/933 7 212.
Картата ви може да бъде еднократно деблокирана за извършване на трансакции (теглене на банкомат и/или плащане на ПОС терминал), в случай на блокирана карта в риск преди предприемане на действия по издаване на вашата нова карта.