Дистанционно подаване на рекламации
Подайте дистанционно формуляр за рекламация
Сега имате възможност да се възползвате от още една дистанционна услуга, чрез която по сигурен и бърз начин, можете да подадете формуляр за рекламация на операция с карта без да е необходимо посещение на филиал на банката.
Ето как да го направите в няколко лесни стъпки:
- Свалете и попълнете формата за рекламация на картова трансакция на български или английски език
- Изпратете същата на e-mail адрес DbmmDfousfAVojDsfejuHspvq/Ch
- Ще получите попълнения от Вас формуляр в приложението Evrotrust за повторен преглед и електронно подписване на документа
- В случай, че нямате инсталиран Evrotrust, вижте кратка инструкция как може да се възползвате от дистанционното подписване на документи
- Рекламацията се счита за приета от банката, след като бъде електронно подписана от Вас
- След разглеждането й, ще бъдете своевременно информирани за взетото решение от УниКредит Булбанк.
При въпроси или нужда от съдействие, може да се обърнете към „Център за контакт с клиенти“ на банката на телефон 0700 1 84 84 или 1 84 84 от мобилен телефон, както и към Вашия обслужващ банкер.