Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Дистанционно подаване на рекламации

Възползвайте се от възможността сигурно и бързо да подадете онлайн формуляр за оспорване на картовa трансакция  .

Дистанционно подаване на рекламации

Подайте дистанционно формуляр за рекламация

Сега имате възможност да се възползвате от още една дистанционна услуга, чрез която по сигурен и бърз начин, можете да подадете формуляр за рекламация на операция с карта без да е необходимо посещение на филиал на банката.

Ето как да го направите в няколко лесни стъпки:

  • Свалете и попълнете формата за рекламация на картова трансакция  на български или английски език
  • Изпратете същата на e-mail адрес DbmmDfousfAVojDsfejuHspvq/Ch
  • Ще получите попълнения от Вас формуляр в приложението Evrotrust за повторен преглед и електронно подписване на документа
  • В случай, че нямате инсталиран Evrotrust, вижте кратка инструкция как може да се възползвате от дистанционното подписване на документи
  • Рекламацията се счита за приета от банката, след като бъде електронно подписана от Вас
  • След разглеждането й, ще бъдете своевременно информирани за взетото решение от УниКредит Булбанк.

При въпроси или нужда от съдействие, може да се обърнете към „Център за контакт с клиенти“ на банката на телефон 0700 1 84 84 или 1 84 84 от мобилен телефон, както и към Вашия обслужващ банкер.