Дистанционен модел за обслужване
Цялостно дигитално решение за обслужване на корпоративни клиенти.
Дистанционен модел за обслужване
УниКредит Булбанк предоставя възможност за цялостно дигитално банково обслужване.
Дистанционният обслужващ банкер се грижи клиентите да бъдат информирани за всички услуги и процеси, свързани с ежедневните банкови операции на тяхната фирма*.
Предимства
Отвсякъде
ИконаПо-достъпни и удобни за ползване услуги без необходимост от посещение на банков офис и физическа среща.
Качество
ИконаЦялостно решение, което цели максимално да дигитализира и улесни работата с Банката, като поддържа същото високо ниво на сигурност и качество на услугите.
Без допълнителни разходи
ИконаБез допълнителни такси за обслужване от разстояние.
Дистанционна връзка
ИконаДигитална платформа за връзка с дистанционния банкер за удобство на клиента (онлайн видео връзка)
Булбанк Онлайн - основната виртуална екосистема за обслужване и комуникация с клиента
Digital Document Exchange Platform - бърза обмяна и подписване на документи, сигурно и защитено
Център за контакт с клиенти юридически лица за въпроси, свързани с ежедневни банкови операции – тел. 0700 1 84 84
Корпоративните ни клиенти могат да разчитат на обслужващия ги банкер при необходимост от консултация или съдействие по въпроси, свързани с продуктите и услугите, които ползват в УниКредит Булбанк.
Ние познаваме пазара и нашите клиенти, затова сме сигурни, че можем да предложим правилния продукт според Вашите нужди.
*Клиентите се обслужват дистанционно спрямо размера на нетния приход от продажби на годишна база и конкретните потребности от банкови продукти.
Цялостното дистанционно обслужване е вече тук!
С един видео разговор, едно обаждане, един и-мейл достигаме до по-високи възможности, заедно!