Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Обратна връзка за клиентска удовлетвореност

Споделете с нас доволни ли сте от взаимоотношенията си с банката през последните 30 дни.

Участвайте активно с обратна връзка и ни помогнете да подобрим услугите си.

Обратна връзка за клиентска удовлетвореност

Какво представлява кампанията?  

Вие избрахте УниКредит Булбанк или УниКредит Лизинг за финансов партньор и ще се радваме да ни споделите Вашата обратна връзка. Очаквайте да се свържем с Вас – чрез кратък телефонен разговор или по e-mail!

Дайте ни ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ! - Отделете ни 3 минути, за да ни споделите своите предложения, идеи и препоръки и очаквайте да ги видите реализирани.

 

 

 

Как да участвам?

 

  • Ако сте сключили договор или сте водили преговори през последните 30 дни с експерти от банката.

  • Отделете 3 минути за да отговорите на няколко въпроса, които ще ви зададем по време на кратко телефонно обаждане или по e-mail.

 

Условия за участие в кампанията       

Да сте корпоративен клиент на УниКредит Булбанк*.

Да сте подписали договор или сте водили преговори за такъв с банката и свързаните й дружества  през последните 30 дни относно:

  • Кредитни и други банкови продукти и услуги

  • Продукти на УниКредит Лизинг

 


* Корпоративни клиенти са ЮЛ – български или чуждестранни компании или компании, регистрирани в България, които имат повече от 50% чуждестранно участие в собствеността, са с годишен оборот над 2  млн. лв. и извършват стопанска дейност в България.