Обратна връзка за клиентска удовлетвореност
Какво представлява кампанията?
Вие избрахте УниКредит Булбанк или УниКредит Лизинг за финансов партньор и ще се радваме да ни споделите Вашата обратна връзка. Очаквайте да се свържем с Вас – чрез кратък телефонен разговор или по e-mail!
Дайте ни ХРАНА ЗА РАЗМИСЪЛ! - Отделете ни 3 минути, за да ни споделите своите предложения, идеи и препоръки и очаквайте да ги видите реализирани.
Как да участвам?
-
Ако сте сключили договор или сте водили преговори през последните 30 дни с експерти от банката.
-
Отделете 3 минути за да отговорите на няколко въпроса, които ще ви зададем по време на кратко телефонно обаждане или по e-mail.
Условия за участие в кампанията
Да сте корпоративен клиент на УниКредит Булбанк*.
Да сте подписали договор или сте водили преговори за такъв с банката и свързаните й дружества през последните 30 дни относно:
-
Кредитни и други банкови продукти и услуги
-
Продукти на УниКредит Лизинг
* Корпоративни клиенти са ЮЛ – български или чуждестранни компании или компании, регистрирани в България, които имат повече от 50% чуждестранно участие в собствеността, са с годишен оборот над 2 млн. лв. и извършват стопанска дейност в България.