Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Динамична парола за плащане в интернет

Подсигурете комфорт и сигурност при онлайн пазаруването си чрез безплатен абонамент за “Динамична плащания в интернет”.

Динамична парола за плащане в интернет

Какво е динамична парола за плащане в интернет?

Динамичната парола за плащане в интернет е уникална за всяко плащане и се получава от клиента в Булбанк Мобайл или Булбанк Онлайн в процеса на плащане в интернет при търговец, участващ в програмите за сигурни плащания VISA Secure и Mastercard ID Check.

Динамичната парола заменя използваната до момента статична парола, като осигурява още по-висока степен на сигурност при онлайн разплащанията с банкови карти чрез задълбочена верификация на картодържателя, съгласно регулаторните изисквания на PSD2 директивата.

Услугата е безплатна и е достъпна за всички притежатели на дебитни и кредитни карти на физически или юридически лица, издадени от банката с логото на Visa,  Visa Electron, VPAY или Mastercard.

Активиране на динамична парола

Динамичната паролата се изисква за всяка трансакция с карта в интернет при търговци, които участват в програмите за сигурни плащания VISA Secure и Mastercard ID Check.

За да получите динамична парола, по време на плащане е необходимо да активирате предварително тази опция за своята карта през Булбанк Мобайл или Булбанк Онлайн чрез специално създаден за услуга бутон.

 

Dynamic-pass-phone.png

 

Активиране на динамична парола през Булбанк Мобайл

  • Влезете в Булбанк Мобайл и изберете меню „Карти“
  • Изберете картата, за която да активирате услугата и разгърнете списъка с функции към нея
  • Натиснете бутон „3D динамична парола“
  • Успешно сте активирали услугата, ако е налична зелена отметка на бутона

 

Вижте видеото

 


* Динамичната парола ще се получава в процеса на плащане като пуш нотификация в Булбанк Мобайл. За да видите паролата за конкретно плащане, следва да влезете в мобилното си банкиране, където като нотификация ще е налична паролата.

За потребителите с Android мобилни устройства, следва да бъде актуализирана версията на Булбанк Мобайл.

В случай че не извършвате плащане в интернет повече от 6 месеца, картата автоматично се деабонира за услугата и преди следващо плащане в интернет е необходимо повторно да активирате динамична парола за съответната карта.

Активирането на динамичната парола през Булбанк Онлайн

  • Влезте в Булбанк Онлайн и изберете меню „Карти“.
  • Натиснете бутон „3D“ за своята карта.
  • Успешно сте активирали услугата, след получено потвърждение.

* Нотификациите от генерираните Динамични пароли за сигурни плащания в Онлайн Банкирането, ще се визуализират в меню Карти, секция „Пароли за потвърждение на интернет плащания“.

В случай че не извършвате плащане в интернет повече от 6 месеца, картата автоматично се деабонира за услугата и преди следващо плащане в интернет е необходимо повторно да активирате динамична парола за съответната карта.

Как да платим покупката си в интернет, използвайки динамична парола?

Стъпките при плащане са идентични на използваните до момента, като единствено се променя канала на получаване на паролата и това, че тя е различна и уникална за всяко плащане.

  • Сложете избраните продукти в онлайн кошницата на търговеца и въведете необходимите за плащането лични и картови данни.
  • Стартира автоматичен процес на верификация на клиента, като се отваря нов прозорец с логото на БОРИКА АД, Unicredit Bulbank и лога на VISA Secure или Mastercard ID Check, с кратка информация за плащането*.
  • Прегледайте данните за плащането и натиснете бутона „Изпрати Динамична парола“. При успешна клиентска верификация паролата ще се изпрати до използвания от Вас електронен канал.
  • Влезте в Булбанк Онлайн или Булабанк Мобайл, където ще е налична уникалната за плащането динамична парола, валидна 10 минути.
Dynamic-pass-laptop.png

 

  • Плащането се финализира след коректно въвеждане на динамичната паролата във визуализирания екран и съобщение за успешно плащане.

Вижте видеото


* Ако не сте абонирали картата си за получаване на динамична парола преди стартиране на плащането, същото ще бъде отказано и екрана за въвеждане на динамична парола няма да се визуализира.  За да извършите плащане, абонирайте картата си за динамичната парола в използвания от Вас електронен канал и стартирайте процеса на плащане отново.

При необходимост от допълнителна информация и съдействие на разположение е Центъра за контакт с клиенти 02/ 933 7 360 на цената на един градски разговор или на кратък номер 15 212 за местни мобилни оператори според тарифния план.