Реален ПОС терминал
Ползи
- Допълнително удобство за клиентите
- Намаляване на касовите наличности
- Бързо счетоводно отчитане
Характеристики
Приемане на трансакции
ИконаПриемане на всички видове трансакции с карти (Visa, V PAY, Visa Electron, Mastercard, Maestro и Diners Club International).
Валута на ПОС терминала и сметката
ИконаЛева, евро. С възможност за осчетоводяване на плащанията и събиране на дължимите такси по две отделни разплащателни сметки лева и евро.
Срок за заверка на плащанията
Икона- До 1 работен ден
Време на инсталиране
Икона- 5 работни дни за регион София
- 8 работни дни за страната
Техническа поддръжка
Икона24 часов/7 дневен дежурен център за обслужване.
Параметри |
Такса |
---|---|
Финансови параметри за Visa, V PAY, Visa Electron, Mastercard, Maestro и Diners Club International, издадени от Доставчици на платежни услуги със седалище в Европейския съюз и Европейското икономическо пространство. |
1,20% за потребителски дебитни/предплатени карти |
Финансови параметри за Visa, V PAY, Visa Electron, Mastercard, Maestro и Diners Club International, издадени от Доставчици на платежни услуги със седалище извън Европейския съюз и Европейското икономическо пространство. |
1,80% за потребителски дебитни/предплатени карти |
Инсталиране на реално терминално устройство ПОС |
Без такса |
Месечна такса за поддръжка на GPRS карта за пренос на данни |
5 лв. (с вкл. ДДС) |
Такса за ползване на терминално устройство ПОС при реализиран месечен оборот до 1 500 BGN включително | 12 лв. (с вкл. ДДС) |
Извлечение по имейл |
Без такса |
Кандидатстване
За реален ПОС терминал могат да кандидатстват всички юридически лица (регистрирани по Търговския закон), еднолични търговци и други физически лица, които извършват търговска дейност, съгласно чл. 2. от Търговския закон - самоосигуряващи се и лица, упражняващи свободна професия, занаятчийска дейност или хотелиерски услуги чрез предоставяне на стаи в обитавани от тях жилища.
Заявете консултация за ПОС терминал през онлайн формата в 4 лесни стъпки
Дистанционна консултация с експерт
Онлайн подаване на искане за ПОС терминал
Одобрение и дигитално подписване на договора
Инсталиране на ПОС терминала и обучение на персонала
Допълнителни функционалности
- Стационарни устройства с GPRS и LAN (Ethernet) комуникация
- Мобилни устройства с Wi-Fi и GPRS комуникация
- mPOS терминал
Свързване на терминалното устройство ПОС с касовата система в търговския обект.
Услугата позволява извършване на плащане на стока или услуга без физическото присъствие на картата. Предлага се на търговци, чиито предмет на дейност е свързан с хотелски резервации и рент-а-кар услуги.
Картодържателят може да получи до 50 лв. в брой за една трансакция при плащане на стоки или услуги с карта на Visa, V PAY, Visa Electron, Maestro и MasterCard.
Гъвкава и автоматизирана програма за взаимно партньорство между банката и търговци. Програмата дава възможност на търговеца да възнагради свои клиент с награда под формата на точки при извършване на плащане с карта. Партньорите могат да създават различни кампании като happy hour, достигнат оборот или при рожден ден на клиента.
Разсрочването на покупка е нова и изключително удобна функционалност, която ще Ви донесе ползи в бъдеще, спомагайки за увеличаване на продажбите Ви.
Всеки клиент с кредитна карта на физически лица UniCredit Shopping card издадена от Банката ще се възползват от възможност да разсрочват всяка направена покупка на Ваш ПОС терминал на стойност равна или по-голяма от 50 лв, като за период от 3 месеца таксата за разсрочване ще бъде в размер на 0%.
Разсрочването може да бъде направено и за период от 6, 9, 10, 12, 18, 24, или 36 месеца, за който следва да се заплати и такса съгласно Тарифата на Банката за физически лица.