Софтуерен ПОС терминал – ePOS
Какво представлява ePOS?
С ePOS можете да превърнете вашия телефон или таблет с операционна система Android в ПОС терминал и да приемате плащания с дебитна или кредитна карта Visa и Mastercard изцяло безконтактно. Още по-удобно и без нужда от други допълнителни устройства!
За целта трябва да изтеглите приложението ePOS by Bulbank от Google Play Store и да го инсталирате на мобилното ви устройство.
Ползи
- Удобен и навсякъде с вас.
- Сигурен начин за приемане на плащания.
- Лесен за използване и управление.
- Без нужда от допълнителни устройства и техника.
Характеристики
Приемане на трансакции
ИконаПриемане на безконтактни трансакции с карти (Visa, Mastercard). Чрез смартфон или таблет с NFC технология на Android и след сключване на договор с Банката, клиентите могат да активират приложението и да разширят платежния си портфейл с безкасови плащания.
Валута на ePOS терминала
ИконаBGN
Срок за заверка
ИконаДо 1 работен ден
Време за инсталиране
ИконаИндивидуално, спрямо възможностите на клиента. След инсталиране на приложението, до 5 дни техническа параметризация в банката.
Техническа поддръжка
Икона24 часов/7 дневен дежурен център за обслужване.
Параметри |
Такси |
---|---|
Финансови параметри за Visa и Mastercard, издадени от Доставчици на платежни услуги със седалище в Европейската икономическа зона. |
0,99% за потребителски дебитни/предплатени карти 0,99% за потребителски кредитни карти 1,99% за корпоративни карти |
Финансови параметри за Visa и Mastercard, издадени от Доставчици на платежни услуги със седалище извън Европейската икономическа зона. |
1,99% за потребителски дебитни/предплатени карти 1,99% за потребителски кредитни карти 1,99% за корпоративни карти |
Месечна такса за поддръжка на ePOS (до 3 потребителя) | 5 лв. (с вкл. ДДС) |
Такса за ползване на терминално устройство ПОС при реализиран месечен оборот до 1 500 BGN включително. |
Без такса |
Изисквания за осъществяване на трансакция с ePOS
- Мобилно устройство или таблет с операционна система Android 11 или по-нова и NFC функционалност.
- Интернет свързаност (мобилен интернет или Wi-Fi).
- Безконтактна функционалност на картата или дигитално устройство на клиента.
Кандидатстване
За софтуерен ePOS терминал могат да кандидатстват всички юридически лица (регистрирани по Търговския закон), еднолични търговци и други физически лица, които извършват търговска дейност, съгласно чл. 2. от Търговския закон - самоосигуряващи се и лица, упражняващи свободна професия, занаятчийска дейност или хотелиерски услуги чрез предоставяне на стаи в обитавани от тях жилища.
Заявете консултация за ePOS терминал през онлайн формата в 4 лесни стъпки
Дистанционна консултация с експерт
Онлайн подаване на искане за ePOS терминал
Одобрение и дигитално подписване на договора
Инсталиране на ePOS терминала на Android устройството
Документи и такси
Често задавани въпроси
В стремежа си към дигитална и екологична устойчивост, УниКредит Булбанк разработи мобилна и компактна услуга, при която не е необходимо използването на познатите хартиени бележки. При ePOS не се налага използване на кабели и др. допълнителни устройства.
Можете да изтеглите и инсталирате приложението изцяло безплатно.
Сумите се заверяват по сметката съгласно сключения Договор за услугата.
Център за контакт с клиенти на УниКредит Булбанк на 0700 1 84 84 или кратък номер 1 84 84 (за местни мобилни оператори според тарифния план).
Услугата може да работи с мобилни данни, (3G, 4G, 5G) или Wi-Fi връзка. В случай, че се използват мобилни данни (3G, 4G, 5G), може да се рестартира телефонът. При Wi-Fi връзка, в случай на прекъсване, може да се рестартира рутерът.
Моля, уверете се, че въвеждате правилните идентификационни данни.
Ако все още имате проблеми с вписването – моля, опитайте да изчистите кеша на приложението:
- Отворете настройки на вашето устройство;
- Отидете в менюто с приложения и по-точно при инсталираните приложения;
- Намерете ePOS by Bulbank и го изберете;
- Изберете раздел Съхранение;
- Кликнете върху Изчистване на кеша/съхранение.
След това опитайте да се впишете отново.
В случай, че все още имате проблеми, бихте могли да се свържете с нас на: DbmmDfousfAVojDsfejuHspvq/Ch или 02/ 933 7 212, 15 212
На екрана за вход, точно под полетата за вашите идентификационни данни, има бутон „Забравена парола?“. Ще получите имейл с линк, за да възстановите паролата си. Проверете входящата си поща и следвайте инструкциите, описани в имейла.
За момента приложението ePOS е налично само за Android устройства.