Въпроси и отговори
Кандидатствайте за потребителски кредит бързо, лесно и изцяло дигитално през Булбанк Мобайл. Сега с преференциални условия само през мобилното банкиране на УниКредит Булбанк.
Можете да кандидатствате за потребителски кредит и на *2274 или в удобен филиал на УниКредит Булбанк.
Можете да закупите стоки на изплащане с УниKредит Кънсюмър Файненсинг в над 2500 търговски обекта в цялата страна.
Да сте пълнолетен български гражданин и да имате валидна лична карта.
Можете да погасите кредита си предсрочно по всяко време. За повече информация, моля свържете се с нас, като ни пишете на DbmmDfoufsAVojDsfejuHspvq/Ch
Датата е отбелязана върху Договора за отпускане на кредит. Възможно е да бъде 1-во, 7-мо, 14-то или 21-во число на месеца.
Можете да погасявате месечните си вноски по сметката отбелязана върху Договора за отпускане на кредит, с основание на плащане номера на договора.
Можете да погасявате месечните си вноски през EasyPay, FastPay и Cashterminal, като плащанията през тези канали изискват технологично време за получаването на направения превод. В тази връзка препоръчваме сумата да бъде заплатена два-три работни дни по-рано от падежната дата. Можете да използвате FastPay и Cashterminal, ако месечните вноски по кредита Ви се погасяват по банковата сметка на УниКредит Кънсюмър Файненсинг в УниКредит Булбанк, IBAN: BG90 UNCR 7630101 CLARIMA, BIC код:UNCRBGSF.
УниКредит предлага лесно погасяване на месечна вноска, на банкомати на УниКредит Булбанк, чрез системата Bulbank Pay.
За да платите чрез системата Bulbank Pay на банкомат на УниКредит Булбанк, трябва да изпълните следните стъпки:
1. Поставете банковата карта в устройството
2. Изберете меню „Плащане на сметки”
3. Изберете меню „Други“, а след това меню „УниКредит Кънсюмър Файненсинг“
4. Въведете номера на договора си
5. Въведете ПИН на картата Ви (персонален идентификационен номер)
6. На следващия екран трябва да потвърдите или откажете трансакцията.
Тази услуга е възможна, ако месечните вноски по кредита Ви се погасяват по банковата сметка на УниКредит Кънсюмър Файненсинг в УниКредит Булбанк, IBAN: BG90 UNCR 7630101 CLARIMA, BIC код:UNCRBGSF, като се изисква технологично време за получаването на направения превод. В тази връзка препоръчваме сумата да бъде заплатена два-три работни дни по-рано от падежната дата.
За плащане през банкомат, моля изпълнете следните стъпки:
- Поставете банковата карта в устройството
- Изберете меню „Други услуги”
- Изберeте меню „B-Pay” и въведете код на търговеца съответно : 64999 за точната стойност на вноската или 14999 за сума различна от стойността на вноскатa
- Въведете номера на договора си
- Въведете своя Персонален идентификационен номер (ПИН)
- На следващия екран трябва да потвърдите или откажете транзакцията.
Можете да погасявате месечните си вноски на каса или онлайн, като тази услуга изисква технологично време за получаването на направения превод. В тази връзка препоръчваме сумата да бъде заплатена два-три работни дни по-рано от падежната дата. Ако вече имате регистрация, трябва да регистрирате Вашето битово плащане към Уникредит Кънсюмър Файненсинг“, ако правите Вашите плащания по IBAN: BG90 UNCR 7630101 CLARIMA, чрез въвеждане на номера на договора. След това трябва да потвърдите плащането на дължимата сума.
В случай, че правите плащанията по друга банкова сметка, можете да използвате възможността за попълване на преводно нареждане.
За да заплатите месечната си вноска чрез E-Pay е нужно да се регистрирате в www.epay.bg.
Ще Ви бъдат издадени индивидуални кодове, които са необходими, за да можете да регистрирате банковата си карта към уебсайта.
Ако вече имате регистрация, трябва да регистрирате Вашето битово плащане към Уникредит Кънсюмър Файненсинг чрез въвеждане на номера на договора. След това трябва да потвърдите плащането на дължимата сума.
При подписването на Договор за отпускане на кредит можете да сключите застраховка със застрахователна компания, партньор на УниKредит Кънсюмър Файненсинг. Тази застраховка цели да гарантира изплащането на вноските или на остатъчната сума при застрахователно събитие, така както е указано в Общите условия за застраховката.
Информация за състоянието на вашия кредит можете да получите всеки делничен ден от 9:00 до 18:00 часа, като ни пишете на следния имейл DbmmDfoufsAVojDsfejuHspvq/Ch
Ако сте надвнесли сума по ваш кредит изпратете заявление в свободен текст, съдържащо данните описани по-долу или попълнете Образец на Заявление за надвнесена сума.
- Вашите три имена
- ЕГН
- Номер на кредит
- IBAN сметката, по която да бъде възстановена надвнесената сума
- Подпис
- Дата
Изпратете заявлението на имейл DbmmDfoufsAVojDsfejuHspvq/Ch