Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Какви стоки предпочетоха клиентите за Черния петък и какво ново от УКФ

Новини

Какви стоки предпочетоха клиентите за Черния петък и какво ново от УКФ

Според статистика на дружеството за потребителско кредитиране, УниКредит Кънсюмър Файненсинг, компютрите, телевизорите и мобилните телефони са най-търсените стоки на Черния петък за 2021. Общият дял на тези три продукта от всички продажби на Черния петък е 62%. Веднага след тях се нареждат пералните и сушилните, следвани от климатичната и отоплителна техника.

Ръст в онлайн поръчките:

Потвърждават се прогнозите на дружеството за ръст в онлайн пазаруването спрямо резултатите от предходната година. Тенденцията в клиентското поведение е напълно очаквана. Хората се стремят да пестят повече време и предпочитат да закупят предпочитаните стоки бързо и лесно, с няколко клика. Според статистиката от миналата година 52% от заявките в деня на Черния петък са онлайн, докато тази година данните сочат ръст с 10% или 62% от клиентите. Отделно, данните от проучването отчитат покачване на онлайн заявките в деня на Черния петък и стабилни нива по време на уикенда.

Клиентите са склонни да направят по-обмислени и по-скъпи покупки:

Настоящата ситуация прави потребителите по-предпазливи, като ограничават някои разходи и пазаруват по-премислено и устойчиво. Данните от деня на Черния петък за 2021 показват спад в общия брой подадени заявки с 16% спрямо същия период на миналата година, но се наблюдава сериозно увеличение в средната стойност на единичната покупка. Това води до заключението, че клиентите са по-прецизни в избора си и са склонни да направят по-обмислени и по-скъпи покупки, което може да компенсира спада в заявките.

Тенденции при потребителското поведение:

И тази година делът на жените продължава да нараства, като се отчита повишение с 3% спрямо  2020 г. Повечето клиенти, закупили стока с финансиране, са на възраст 29 - 39 години, като се отчита лек спад с 2% спрямо 2020 г. По-голямата част от клиентите на УниКредит Кънсюмър Файненсинг, попадащи във възрастова група  39 - 50 години, предпочитат да пазаруват във физическите обекти на търговски партньори, за разлика от тези на възраст между 29 – 39 години, при които преобладава онлайн пазаруването.

Експертите от УниКредит Кънсюмър Файненсинг наблюдават промяна в клиентското поведение и спрямо потребителското кредитиране. Онлайн заявките за потребителски кредит заемат все по-голям дял от общите на фона на намалени обеми през физическите обекти или клонове. Наблюдава се известен спад в заявките в отчетния период спрямо данните от предходната година. Въпреки това, тенденцията е потреблението да бъде стабилно с все по-голям превес на онлайн продажбите. Очакванията са по време на коледните празници пазаруването отново да отбележи ръст, като предвижданията са клиентският фокус да се запази в сферата на електрониката.

За УниКредит Кънсюмър Файненсинг е важно да предоставя на своите настоящи и бъдещи клиенти най-добрите възможности за реализиране на техните потребности и желания, както в сферата на стоковото, така и в сферата на потребителското кредитиране. УниКредит Кънсюмър Файненсинг представя празнична промоционална оферта за потребителски кредит със специални лихви, стартиращи от 4.56 %, за суми над 20 000 лв. Предложението е валидно от 01.12.2021 г. до 31.03.2022 г., а заявката за потребителски кредит може да се направи на *2274, през мобилното приложение Булбанк Мобайл или в най-близкия клон на УниКредит Булбанк.


Допълнителна информация за медии:

Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch

Дарина Радославова, тел +359 887 505273, Ebsjob/SbeptmbwpwbAVojDsfejuHspvq/CH