Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Банкиране по време на COVID-19

Новини

Банкиране по време на COVID-19

Политиките и процедури са в съответствие с препоръките на здравните власти и с насоките на Световната здравна организация.

УниКредит Булбанк следи ежедневно ситуацията,  действа винаги в интерес на всички и прави правилните. Пазете се и бъдете здрави!

Отговори на най-често задаваните въпроси от клиенти
Кои филиали работят и кога!

Актуална информация за работещите филиали е достъпна на сайта на банката в картата с локации. На На същото място е и картата с банкоматите. По препоръките на здравните власти и за Ваша собствена сигурност, Ви съветваме да  ограничите посещенията във филиалите, освен ако не е наложително. В тези случаи спазвайте препоръчаната дистанция от 2 метра от всички останали посетители. Напомняме, че носенето на маска, с която да покривате зоната около устата и носа, е задължително.

Важно! Ако искате да получите информация за състояние по кредит, да наредите превод или да проверите постъпленията и салдото по сметката си, не е необходимо да посещавате филиал. Можете да получите тази информация и да извършвате редица банкови операции по всяко време, като използвате приложението ни за мобилно банкиране – Булбанк Мобайл.

Защо работното време на моя филиал е променено по време на Covid-19?

Здравето и благополучието на Вас, нашите клиенти, и на колегите са наш основен приоритет. Промяна в работното време на някои филиали дава възможност да осигурим допълнително време за почистване и дезинфекция. В допълнение сме разделили екипите във филиалите по начин, който ни позволява да Ви обслужим, като в същото време помагаме за предотвратяване на разпространението на COVID-19.

Клиентите на някои от филиалите могат да бъдат пренасочвани към други близки клонове, ако филиалът трябва да бъде временно затворен за цялостно почистване.

Какви мерки сте предприели във филиалите за да предпазите служителите и клиентите?

За да гарантираме, че услугите ни остават достъпни за клиентите без прекъсване, въведохме редица предпазни мерки в нашите офиси и клонове.  Политиките и процедури са в съответствие с препоръките на здравните власти и с насоките на Световната здравна организация.

 

  • На всички служители, работещи на първата линия във филиалите, са осигурени предпазни маски, ръкавици и дезинфектанти и указания за правилното им ползване;
  • Във филиалите се извършва допълнително почиствате и дезинфекция;
  • В част от локациите сме осигурили допълнителни предпазни стъкла между клиентите и колегите и продължаваме да доставяме  нови такива в мрежата.
  • УниКредит Булбанк увеличи от 50 лева на 100 лв лимита за безконтактно плащане без въвеждане на ПИН. Така в 9 от 10 плащания на клиентите не им се налага да докосват ПОС терминалите при търговец.
  • Клиентите на Уникредит Булбанк могат да заплащат на ПОС терминали и с мобилно устройство чрез Дигитален портфейл и Apple Pay.
  • Препоръчваме на клиенти и колеги да спазват 2 метра дистанция помежду си според насоките на здравните власти.
  • Напомняме, че посещение на филиал, клиентите трябва носят маска, с която да покриват носа и устата си.
  • Клиентите на УниКредит Булбанк имат достъп до широк набор от банкови услуги по сигурен и бърз начин и без да е необходимо посещение на филиал: през  Булбанк МобайлБулбанк Онлайн и Центъра за контакт с клиенти.
  • С изключение на нашите колеги на първа линия във филиалите, банката даде възможност и условия на голяма част от хората да работят от вкъщи, като по този начин намаляваме допълнително възможността за разпространение на  COVID-19 без компромис с качеството на работа, и др.
Какви мерки бихте предприели, ако се разболее служител? Имаме много ясен протокол в случая, който цели да предпазва здравето на клиентите и служителите и да ограничи по-нататъшно разпространение на вируса. При положителен COVID-19 тест, изпълняваме стриктно препоръките на здравните власти и колегата би бил поставен в самостоятелна карантина в съответствие изискванията на Регионалните здравни инспекции. Като предпазна мярка локацията, в която е работил, подлежи на незабавно затваряне, почистване и цялостна дезинфекция. Ако става дума за колега от филиал, клиентите могат да бъдат временно насочени към друга близка локация. Банката има ангажимента да препоръча незабавна карантина и на всички клиенти или служители, с които колегата е имал директен контакт. Филиалът може да  бъде отворен отново само след пълна дезинфекция и с екип, който не е бил в директен контакт с позитивния колега. Като предпазна мярка за неразпространение, служителите в банката носят маски и ръкавици, ползват дезинфектанти, спазват препоръчаната дистанция и др.
Какво става, ако се разболее клиент? Ако бъдем уведомени, че наш офис или филиал е бил посетен  от човек, дал положителна проба за COVID-19, бихме приложили всички мерки, описани по-горе, както ако се разболее наш колега.
Трябва ли да ходя до филиал за да си активирам мобилното банкиране?

Не трябва. Активацията на Булбанк Мобайл е изцяло мобилна. Не се  налага посещение във филиал. Трябва само да минете през следните стъпки:

  • Свалете и инсталирайте на телефона си приложението Булбанк Мобайл от Вашия app store.
  • Влезте в приложението и изберете опцията „Стани клиент“.
  • Попълнете кратката форма, която ще се появи на екрана. Възможно най-бързо с Вас ще се свърже оператор от Центъра за контакт с клиенти, за да финализирате активацията.

Позвънете директно на 15 333 от вашия мобилен телефон, за да получите нужното съдействие за активиране на услугата.

Как мога да проверя дали плащане с дебитна карта на ПОС терминал или онлайн е извършено успешно? Можете да направите проверка и без да посещавате филиал и дори без да се обаждате в Центъра за контакт с клиенти. През приложението Булбанк Мобайл  можете да проверите дали е извършена трансакция с дебитната Ви карта, дори да е платено в същия ден. Как може да направите това: Влезте в своя Булбанк Мобайл и отидете в меню „Карти“. След това изберете картата, с която сте извършили плащането, и на екрана ще излезе информация със сумите на трансакциите, които сте извършили до момента.
Има много неясноти по отношение на COVID-19, които могат да дадат храна на фалшиви новини. Как се грижите служителите и клиентите ви да са информирани?

Пълна информация с новини, с актуални предложения за подкрепа на клиентите и реалния бизнес, с информация за клоновата мрежа е достъпна на сайта на УниКредит Булбанк www.unicreditbulbank.bg. Сайтът се актуализира непрекъснато.

Тук можете да се информирате за актуална информация, иновативни дигитални решения и нови продукти.

В блога на банката можете да видите как да научим децата на финансова грамотност, защо е добре да плащаме с телефона и др.

Чрез обаждане в Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 или 1 84 84 от мобилен телефон можете:

  • Да получите допълнителна информация относно използваните от Вас карти, кредити, сметки и спестявания;

  • Да получите следпродажбено съдействие относно всички използвани  продукти и услуги;

  • Да кандидатствате за кредит дистанционно, да заявите нова банкова карта или сметка;

  • Да активирате мобилно банкиране и много други и др.

За контакт с нашите колеги имаме множество вътрешни канали, по които ежедневно достигаме с актуална информация.

Парите ми на сигурно място ли са в банката? Да! УниКредит е солидна банка със стабилни показатели, ангажирана да предоставя банкови услуги и подкрепа на реалната икономика във всички държави, където работи, включително и в България. Както винаги, можете да разполагате с парите си от банкомат или да теглите от филиал на банката по стандартен начин. При възможност, за банкови операции и плащания Ви препоръчваме да ползвате дигиталните канали.  Най-сигурното място за парите ви остава по сметката в банката.

 

 


Допълнителна информация за медии:

Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch

Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch

Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch