Новини
Уважаеми клиенти,
С наближаването на празниците желанието за online пазаруване и удоволствието от него се увеличават. За да бъде приятно и сигурно, предоставяме на вашето внимание няколко полезни съвета при Интернет разплащанията.
Обърнете внимание:
• На сайта, в който пазарувате, следва да има налична информация за търговеца и контакти за обратна връзка - адрес, телефон, емeйл и т.н.;
• Преди да платите прегледайте общите условия на търговеца – начин и цена на доставка; възможност за отказ от поръчка; връщане и/или замяна на стока;
• Ако търговецът ви предлага промоция или тестови период, проверете дали съгласявайки се с общите условия, не се абонирате за абонаментна услуга, за която впоследствие ще ви се събира такса през определен период от време;
• Пазарувайте само на сигурни Интернет страници – в долния десен ъгъл на екрана на вашия Интернет браузър следва да се покаже „катинарче”или „ключ”, а адресът на уеб страницата ще се промени от ”http” на “https”;
• Проверете дали търговецът работи с програмите за идентифициране на картодържател Verified by Visa и MasterCard SecureCode;
• Пазарувайте сигурно с банковата си карта, като я абонирате безплатно за услугата „парола за сигурни плащания в Интернет“.
За повече информация: http://www.unicreditbulbank.bg/bg/Individual_Clients/Credit_Cards/Secure_Internet_Payments/Promo/index.htm
Съвети към картодържател:
• Не предоставяйте на трети лица своите картови данни, потребителски имена и пароли;
• Контролирайте достъпа до своя компютър, смартфон или таблет;
• Не отваряйте и не отговаряйте на получено съобщение в електронната ви поща, което изисква от вас да предоставите картови или лични данни. Консултирайте се с банката, ако имате съмнение за достоверността на подобно съобщение;
• Ако възникне проблем с направена от вас поръчка в интернет, ви препоръчваме да се свържете директно с търговеца и да се опитате да разрешите създалата се ситуация с него. В случай на неуспех, УниКредит Булбанк е готова да ви предостави нужното съдействие;
• Пазете всички документи, свързани с покупка в Интернет, както и водената кореспонденция с търговеца;
• При загуба/кражба на картата ви или ако имате съмнение, че същата се използва неправомерно от други лица незабавно информирайте банката и наредете блокирането й;
• Погрижете се да имате записани на удобно място телефоните на Центъра за контакт с клиенти на УниКредит Булбанк , които ще ви окажат съдействие:
- 0700 1 84 84 или кратък номер 1 84 84 за местни мобилни оператори;
- +359 700 1 84 84 при избиране от чужбина;
- На e-mail адрес: CallCentrе@UniCreditGroup.bg;
- 24 ч. съдействие за банкови карти и търговци: 02/ 933 7 212 и кратък номер 15 212 за местни мобилни оператори.
• При промяна на телефона, адреса или електронната ви поща за контакт, своевременно информирайте УниКредит Булбанк за това. Възможността за директна връзка с вас е от изключителна важност за защита на вашите финансови средства.
УниКредит Булбанк ви пожелава весели празници и приятно пазаруване!
Допълнителна информация за клиенти:
УниКредит Булбанк, Център за контакт с клиенти
тел: 0700 1 84 84
Допълнителна информация за медии:
УниКредит Булбанк, Връзки с обществеността и комуникации
Екатерина Анчева, тел: 02/9264 963, flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch
Магдалена Иванова: тел: 02/9232 528, nbhebmfob/jwbopwbAvojdsfejuhspvq/ch