Нагоре икона Бутон за връщане към началото

"Да преборим кеша заедно!" - кампания на УниКредит Булбанк за дигитални продукти и услуги

Новини

"Да преборим кеша заедно!" - кампания на УниКредит Булбанк за дигитални продукти и услуги

Активна кампания на УниКредит Булбанк, насочена към стимулиране на физическите лица, които извършват разплащания в брой, да преминат към активна употреба на дигитални банкови услуги и продукти.

УниКредит Булбанк обявява стартирането на нова кампания под наслов „Да преборим кеша заедно!“, насочена към стимулиране на физическите лица, които извършват разплащания в брой, да преминат към активна употреба на дигитални банкови услуги и продукти, включени в план „Плюс“. Кампанията ще бъде активна от 18 юни 2024 г. до 31 декември 2024 г. и е насочена към новорегистрирани клиенти физически лица от всички сегменти. Целта е да насърчи клиентите, които все още не използват банкови продукти, да внесат своите спестявания и текущи доходи в банката и да започнат да използват активно картовите и мобилни разплащания. 

Кампанията е част от стратегията на банката да стимулира използването на алтернативните канали за разплащане вместо разплащанията в брой. Освен това, тя цели да осигури атрактивни условия за клиентите с наличности в брой във връзка с предстоящото приемане на страната в еврозоната. В рамките на кампанията всеки нов клиент, който открие сметка и внесе в брой минимум 2500 BGN, ще получи план „Плюс“ без месечна такса за 1 година, както и освобождаване от такса за внасяне на средствата на каса при откриване на плана. Кампанията важи само за физически лица, нови клиенти за банката.

 „Да преборим кеша заедно!“ е инициатива, която има за цел да улесни клиентите и да ги насърчи да преминат към по-модерни и удобни методи на разплащане. С план „Плюс“ и неговите предимства, банката предоставя възможност на клиентите си да се възползват от безплатни банкови услуги и да подобрят финансовата си сигурност. Юлиян Влахов, директор на Продукти и услуги на УниКредит коментира: „С тази кампания се стремим да улесним нашите клиенти и да ги насърчим да се възползват от предимствата на дигиталното банкиране. Вярваме, че предоставените от нас условия ще направят този преход по-гладък и ще помогнат на клиентите ни да управляват по-добре своите финанси.“

За повече информация и откриване на сметка, посетете най-близкия филиал на банката или използвайте приложението eShop. 

 


Допълнителна информация за медии:

Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch