Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Левон Хампарцумян: Дигитализацията не е цел, а средство да предлагаме финансови услуги ефективно

Новини

Левон Хампарцумян: Дигитализацията не е цел, а средство да предлагаме финансови услуги ефективно

Дигитализацията не е цел, а средство да предложим на нашите клиенти достъп до финансови услуги във всяка част от денонощието. Дори да няма изцяло дигитална банка в България, институциите в страната предлагат достатъчно разнообразни мобилни услуги, онлайн платформи и банкомати с различни функции, които максимално да улеснят потребителите. Това каза главният изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк Левон Хампарцумян, който участва в откриващия панел на финансовия форум „Иновации“, организиран от Асоциация Банка на годината. Панелът беше под надслов „Добре дошли в бъдещето“. Думите му бяха подкрепени от модератора на панела Ваня Манова, мениджър на MasterCard за България и Македония, която посочи, че изследванията сочат, че 74% от българите са доволни от нивото на дигитализация, в това число и на услугите. 

Според Хампарцумян навлизането на технологиите действително улесняват потребителите, но това не означава автоматично, че всеки може да се занимава с финансово посредничество. „Финансово посредничество се прави с капитал, репутация и международна мрежа. Транзакционният бизнес, към които са се насочили някои технологични компании, е само малка част от банкирането“, каза главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк.

В панела, посветен на дигиталната трансформация в рамките на форума, се включи и Надежда Вичева, старши мениджър „Анализ и управление на взаимоотношенията с клиенти“ в банката.   „Пазарът стана много взискателен и ние сме длъжни да отговорим на новите предизвикателства, защото клиентите не само разполагат с повече информация и нови възможности да ползват банкови услуги, но и изискват от нас все по-висока доза професионализъм в обслужването. В тази обстановка именно доброто обслужване и разбирането на потребностите на клиентите, дават истинското конкурентно предимство.“, каза Вичева. Тя даде за пример инвестициите на УниКредит в технологии, насочени към това да се предлагат правилните продукти и услуги в правилното време за всеки клиент. „Успяваме да постигнем това, управлявайки огромните масиви с информация, която клиентите генерират при ежедневния бизнес и комуникация с нас“, обобщи Вичева.


Допълнителна информация за медии:

Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch

Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch

Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch