Новини
Здравето и благополучието на клиентите и служителите са ключов приоритет за УниКредит Булбанк.
Банката засилва присъствието на служителите си и постепенно удължава работното време на филиалите си, връщайки се към обичайния ритъм за обслужване на клиенти. Почти всички локации на банката, затворени за периода на извънредното положение, подновиха операциите си от 18 май. Част от филиалите ще възстановят и удълженото работно време в събота.
Проверете актуалното работно време на най-удобния за вас филиал в картата с локации на УниКредит Булбанк, където информацията се обновява своевременно.
За да осигурим най-високо ниво на сигурност за вас и нашите служители, УниКредит Булбанк ще продължи да прилага всички мерки за защита, спазвани и досега. Може да сте сигурни, че сме направили всичко необходимо, за да Ви осигурим безопасна среда в нашите филиали, които ще продължим да дезинфекцираме допълнително всеки ден в обедната почивка (от 13:00 до 13:30 ч.)
Препоръката ни и към Вас е, за да се пазим взаимно, е да спазвате дистанция от два метра от всички във филиала и да продължите да използвате маски или други средства за защита.
Преди посещението си във филиала ни, моля преценете дали не бихте могли да извършите необходимата Ви операция през някои от дистанционните ни канали.
Повечето от най-необходимите ви операции като:
- плащане на битови сметки
- всички видове преводи
- заявяване на дебитна и кредитна карта
- отваряне на нова сметка
могат да бъдат извършени чрез нашето онлайн или мобилно банкиране. Поверете възможностите на Булбанк Онлайн и Булбанк Мобайл! Чрез приложението за мобилно банкиране вече и нови клиенти на банката могат да открият сметка изцяло дистанционно.
На Ваше разположение са и сътрудниците от Центъра ни за контакт с клиенти – на 0700 18484 (кратък номер 18485 от мобилен телефон), както и обширната ни мрежа от Зони за самообслужване и банкомати.
УниКредит Булбанк ще продължи да следи отблизо ситуацията и да прави правилните неща в интерес на всички.