Новини
Уважаеми клиенти,
Бихме искали да Ви информираме, че покрай предстоящите празници, лицата, занимаващи се с престъпна дейност, стават особено активни и зачестяват случаите с измами.
Затова, молим да бъдете много бдителни и предпазливи при всеки контакт от непознати търговци или лица с Вас, отнасящ се до някои от най-честите опити за измама като:
- Спешно теглене и предаване на средства от Ваша страна. В такива ситуации в никакъв случай не пристъпвайте към изпълнение на получените указания и незабавно уведомете правоохранителните органи на телефон 112.
- При извършване на плащания към онлайн търговци, както и при продажби и покупки на стоки в платформи за електронна търговия, винаги проверявайте коректността на сайтовете преди да извършите плащане. Не следвайте линкове, изпратени до Вас от трети лица и не въвеждайте данните за Вашите банкови карти преди да сте се убедили в коректността на насрещната страна. Не предоставяйте на трети лица получената от Вас динамична парола за потвърждаване на дадено онлайн плащане с карта в телефонен разговор или чат приложение. Същата е уникална и е предназначена само за лично ползване от Вас при покупка с карта при интернет търговци. Освен самата динамична парола, нотификацията от Булбанк Мобайл съдържа и информация за търговеца, сумата и валутата за плащането, за която се отнася паролата. Моля да обърнете внимание на тези детайли (вижте къде се намират полетата с тях оттук) преди да потвърдите трансакцията с въвеждане на динамичната парола.
- Бъдете бдителни при плащания по фактури, поради поява на случаи с фалшиви такива. Винаги извършвайте детайлна проверка на сметката и данните на контрагентите си преди да наредите превод, особено при първо плащане към нов контрагент или ако сметката е различна от тази, по която обичайно плащате.
- Внимавайте при получаване на съобщения, в които се изисква директно въвеждане на банкова и лична информация под претекст за актуализиране на клиентски данни, в това число: номер на сметка (IBAN), банкова карта, потребителски имена и пароли за онлайн или мобилно банкиране.
Моля да имате предвид, че „УниКредит Булбанк“ АД не изисква по какъвто и да е канал от своите клиенти данни свързани с техните достъпи до Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн, динамични пароли за потвърждаване на дадено онлайн плащане с карта или картовите Ви данни.
При съмнения за измама, своевременно се свържете с Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 (кратък номер 1 84 84) или на имейл: DbmmDfoufsAVojDsfejuHspvq/Ch.
Допълнителни препоръки и съвети за превенция от измами можете да намерите и на сайта на банката.
С уважение,
Екипът на УниКредит Булбанк