Новини
Международното финансово списание Global Finance обяви УниКредит Булбанк за най-добра дигитална банка за 2021 година. Победителите в класацията са оценени от жури, лидери в дигиталните услуги, технологии и аутсорсинг системи, а финалистите са определени от редакторите на Global Financial. Критериите за избор на „Най-добра дигитална банка“ включват оценка на стратегия за привличане и дигитално обслужване на клиенти, ръст на потребителите на дигиталните канали, полезност на услугите за клиентите, дизайн и функционалност на каналите.
“С глобалната пандемия хората се принудиха да осъществяват своите лични и служебни банкови операции през своите телефони, таблети и компютри, а дигиталното банкиране придоби значение и разпространение отвъд всичко, което е било“, коментира Джоузеф Джарапуто, издател и редакционен директор на Global Finance. „Банките бяга принудени да отговорят на този драстично променен пейзаж и тези, които се справиха с това предизвикателство по-успешно бяха наградени като „Най-добрите дигитални банки 2021“ от Global Finance”, допълва той.
„В УниКредит Булбанк не спираме да инвестираме усилия в посока все по-гъвкаво и дистанционно обслужване на банковите продукти. Нашите клиенти могат да управляват изцяло онлайн своите разплащателни сметки и да подписват онлайн договори за потребителски кредити. През 2021 година, предложихме и напълно обновен дизайн на мобилното ни приложение Булбанк Мобайл. А само за година, успяхме да разширим още повече обхвата на дистанционното ни обслужване и вече над 90% от услугите, предлагани във филиал на банката за физически лица, могат да бъдат извършени единствено с обаждане по телефона. В резултат на последователните ни действия и стратегия за дигитализиране на банковите процеси, отчитаме и значителен ръст в предпочитанията на нашите клиенти към онлайн услугите“, коментира Борислав Генов, директор „Банкиране на дребно“ на УниКредит Булбанк.
„Международната оценка на журито, както и повишеният потребителски интерес към дигиталните ни канали, ни мотивира да развиваме и внедряваме най-новите тенденции, осигуряващи удобство и сигурност на услугите, с което да продължим да бъдем и водещият избор за дигитална банка“, допълва той.
През 2021 г. УниКредит Булбанк отчита ръст на активните потребители на мобилното банкиране с близо 30% спрямо началото на 2020г., което води и до 50% ръст в броя на преводите, направени от клиенти на банката през приложението за мобилно банкиране спрямо същия период. Чрез приложението за онлайн банкиране на УниКредит Булбанк, клиентите получават достъп до най-предпочитаните банкови услуги и продукти. Потребителите могат да разполагат изцяло онлайн и със своите разплащателна сметка за физически лица, както и да генерират уведомление за IBAN. Софтуерен М-Токен, интегриран в мобилното приложение Булбанк Мобайл, гарантира и високата сигурност на разплащанията през Булбанк Онлайн.
Иновативните и дигитални услугите и продуктите, гъвкавост и опростяване на банковите процеси и насоченост към клиентите и тяхната удовлетвореност са водещи приоритети за банката и дават трайна заявка за все по-успешно развитие и утвърждаване на лидерските позиции в дигиталното банкиране.
Допълнителна информация за медии:
Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch
Дарина Радославова, тел +359 887 505273, Ebsjob/SbeptmbwpwbAVojDsfejuHspvq/CH