Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Престижното международно издание Global Finance: УниКредит Булбанк е Най-добрата дигитална банка на потребителите в България

Новини

Престижното международно издание Global Finance: УниКредит Булбанк е Най-добрата дигитална банка на потребителите в България

Пет пъти повече клиенти за две години са започнали да извършват ежедневни банкови операции през мобилните си телефони;

Онлайн и директните канали за банкиране поемат вече над 70% от извършените банкови операции като постепенно се превръщат в пълноценни канали и за покупка на нови услуги;

Наградата се връчва за използването на технологиите в полза на потребителите в онлайн и мобилното банкиране, както и за комуникацията през дигиталните канали и социалните медии.

УниКредит Булбанк е Най-добрата дигитална банка на потребителите в България според престижното международно издание Global Finance.

„Банките продължават да развиват тенденцията за мултиканални и дигитални решения на своите клиенти. Победителите в отделните държави са успели да се възползват най-добре от възможността да предложат нов вид преживяване за клиентите си чрез иновациите, които са въвели“, коментира Джоузеф Джарапуто, издател на Global Finance. Победителите ще бъдат обявени в октомврийския брой на списанието, а наградите ще бъдат връчени на официална церемония в Лондон.

Наградата се връчва за използването на технологиите в полза на потребителите в онлайн и мобилното банкиране, както и за комуникацията през дигиталните канали и социалните медии.

По последни данни на УниКредит Булбанк пет пъти повече клиенти за две години са започнали да извършват ежедневни банкови операции през мобилните си телефони. Ръстът при използването на онлайн банкирането на годишна база е от 85%.

През последната година УниКредит Булбанк разработи и внедри международно признати иновации в клоновата мрежа и в т.нар. директни канали за банкиране.

“Това, което до скоро наричахме алтернативни форми за банкиране, потребителите вече избират като основен начин за работа с банката в ежедневието си. Затова и инвестицията ни в тях с цел удобство, бързина и сигурност е значителна. Около 70% от банковите трансакции в УниКредит Булбанк за през канали извън банковия филиал. При тези тенденции изискванията към колегите в клоновата мрежа като професионален финансов експерт и консултант с висока добавена стойност се увеличават”, коментира главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Левон Хампарцумян.

Според данните за УниКредит Булбанк дигитално се правят 10% от общите продажби на банкови продукти и услуги, 20% от поръчката на карти, 15% от кандидатстванията за потребителски заем.

Новата версия на мобилното банкиране на банката, базирана и на жестови команди, доведе до увеличаване на потребителите и трансакциите с над 100%. За удобство на клиента, той вече може чрез онлайн банкирането да сключи гражданска отговорност, да състави своя индивидуален план за спестяване, дори да закупи кола чрез банката. Така, онлайн заявките за банкови продукти и услуги нарастват с около 40% на годишна база. В същото време 70% от ежедневните операции клиентите извършват изцяло чрез директните канали за банкиране – онлайн или на зоните за самообслужване.

Освен това, мобилнотo банкиране на УниКредит Булбанк вече може да се използва и за таблети. Подобно на версията за смартфони, приложението се отличава с уникален дизайн и улеснена навигация. Функционалностите в свободната зона са достъпни за всички – калкулатор на валути, най-близкият клон или банкомат, контакти с банката. След активиране, директно от устройството, клиентът има възможност да следи актуална наличност и движение по банкови сметки, информация по дебитни и кредитни карти и кредити.

През тази година УниКредит Булбанк беше и първата банка в България, която изгради частен облак за своята ИТ инфраструктура. Миграцията към иновативните облачни услуги дава повече гъвкавост при пускането на нови продукти, повишава ефективността при възстановяване от технически проблеми и оптимизира ИТ процесите в банката.

УниКредит Булбанк непрекъснато печели отличия за постиженията си в сферата на иновациите и развитието на новите технологии. Услугата Cash M превод беше отличена за най-иновативен банков продукт за 2013 г. Чрез нея клиентите на банката могат да изпратят пари на свои близки, роднини или познати чрез банковата си карта на банкомат.

Онлайн инструментът „Твоят финансов съветник“ на УниКредит Булбанк спечели второ място в престижна класация за иновации, организирана от европейската асоциация за финансов мениджмънт /European Financial Management Association (EFMA)/ „Твоят финансов съветник“ на УниКредит Булбанк е онлайн приложение за индивидуално персонализиране на банкови услуги. Създадено е за максимално улеснение на клиентите с интуитивен и лесен за използване дизайн. Потребителите могат да се ориентират в богатото портфолио от услуги на УниКредит Булбанк с няколко стъпки. Предлаганите услуги са разделени в 9 категории: За дома, Спестявания, Плащания, Инвестиции, Автомобили, Пътуване, Здраве, Образование, Хоби. Към услугите във финансовия инструмент се предлагат депозитен, кредитен и спестовен калкулатор.

Международното списание Global Finance е водещо издание със специализация в сферата на международните финанси. Аудиторията му са основно мултинационални компании и финансови институции в 180 държави.

От началото на годината УниКредит Булбанк е отличена от Global Finance и EMEA Finance като Най-добра банка в България за 2015 г. Най-голямата банка в страната взе и приза за Най-добра банка за търговско финансиране в България от Global Finance и Euromoney. Международното финансово издание Global Finance връчи още две награди за целия регион на Централна и Източна Европа на банковата група – Най-добра банка за частно банкиране за 2015 г. и Най-добра банка в управлението на парични средства за 2015 г.

УниКредит Булбанк ЗА иновациите:

УниКредит Булбанк следва последователна политика за развитие и внедряване на иновации в полза на клиента.

Най-значимият международно признат проект на банката в сферата на новите технологии е откриването на първия Филиал на бъдещето за региона на Централна и Източна Европа. Наскоро отвори и Международен център на УниКредит, който комбинира иновативен подход, дигитална среда и голям набор от услуги с висока добавена стойност за настоящи и бъдещи международни клиенти на най-голямата по активи банка в страната.

Допълнителна информация за клиенти:

УниКредит Булбанк, Център за контакт с клиенти

тел: 0700 1 84 84

Допълнителна информация за медии:

УниКредит Булбанк, Връзки с обществеността и комуникации

Виктория Блажева, тел: 02/9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch

Магдалена Иванова: тел: 02/9232 528, nbhebmfob/jwbopwbAvojdsfejuhspvq/ch