Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Как можем да се предпазим от измами за недоставени пратки?

Новини

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви предупредим за повишен риск от фишинг/смишинг/вишинг атаки под претекст за недоставена пратка (доставка) поради непълен адрес. Съобщенията подканят към следване на връзка (линк) с оглед въвеждане на лична и банкова информация като: адрес на доставка, номер на банкова карта, ПИН код, еднократна парола за потвърждение на плащане, номер на сметка (IBAN), потребителски имена и пароли за онлайн или мобилно банкиране, ЕГН.

Съобщенията биха могли да достигнат до Вас по различни канали (имейл, SMS, чат платформи и други).

При получаване на подобно съобщение Ви съветваме да не предприемате действията, описани в него, да не проследявате включените в него линкове, както и да не отговаряте на подателя.

При съмнения за измама, своевременно се свържете с Център за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 или на имейл: DbmmDfoufsAVojDsfejuHspvq/Ch.

Допълнителни препоръки и съвети за превенция от измами можете да намерите и на сайта на банката.

 

С уважение,

Екипът на УниКредит Булбанк