Новини
Уважаеми клиенти,
Поради зачестили сигнали от клиенти за получаване на съобщения по електронна поща от името на банката, изискващи въвеждане на имейл адрес и/или потребителско име и парола, бихме искали да обърнем внимание, че става дума за опит за злоупотреба.
В случай, че сте получили електронно съобщение с подател epopusfqmzAvojdsfejucvmcbol////, opsfqmzAvojdsfejucvmcbol//// или opsfqmzAtvqqpsu////, молим Ви да не отваряте съобщението, прикачените файлове и съдържащите се в тях линкове.
Съобщението НЕ Е ИЗПРАТЕНО от банката – то представлява злоумишлен опит за т. нар. „фишинг“ атака и има за цел да събере чувствителна клиентска информация.
При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:
- За вход в интернет банкирането, използвайте линкът от началната страница на Банката http://www.unicreditbulbank.bg/bg/index.htm и винаги се уверявaйте в автентичността на страницата, като проверявате, дали адресният бар е оцветен в зелено и адресът на страницата започва с https://
- Браузърът, който използвате за банкиране, е настроен на най-високото ниво на защита на данните;
- Пазите в тайна и не запаметявате в интернет браузъра Вашите потребителско име и парола
- Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер;
- Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер;
- Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа);
- Промяната да се извършва регулярно, поне на три месеца.
В случай на въпроси, свържете се с банката на 02/ 9337 333 или кратък номер 15 333 от Вашия мобилен телефон!