Новини
Уважаеми клиенти,
Поради зачестили сигнали от клиенти за получаване на съобщения по електронна поща от името на банката, изискващи въвеждане на имейл адрес и парола, бихме искали да обърнем внимание, че става дума за опит за злоупотреба.
В случай, че сте получили електронно съобщение с подател opsfqmzAvojdsfejucvmcbol/ch, молим Ви да не отваряте съобщението, прикачените файлове и съдържащите се в тях линкове.
Съобщението НЕ Е ИЗПРАТЕНО от банката – то представлява злоумишлен опит за т. нар. „фишинг“ атака и има за цел да събере чувствителна клиентска информация.
При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:
- Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер;
- Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер;
- Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа);
- Промяната да се извършва регулярно, поне на три месеца.
В случай на въпроси, свържете се с нашия Център за контакт с клиенти на тел. 0700 1 84 84.
Допълнителна информация за клиенти:
УниКредит Булбанк, Център за контакт с клиенти
тел: 0700 1 84 84