Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Как да се предпазите от измамници?

Новини

Бихме искали да Ви информираме, че с настъпващите празници, лицата, занимаващи се с престъпна дейност, са особено активни и зачестяват случаите на телефонни и други типове измами.
В тази връзка, молим да бъдете много бдителни и предпазливи при всеки контакт от непознати лица с Вас, отнасящ се до спешно теглене и предаване на средства от Ваша страна. Препоръката ни в такива ситуации е в никакъв случай да не пристъпвате към изпълнение на получените указания/нареждания и незабавно да уведомите правоохранителните органи, като позвъните на телефон 112.
Наличен е и повишен риск от фишинг атаки, свързани с изпращане на подканящи съобщения, в които се изисква директно въвеждане на банкова и лична информация под претекст за актуализиране на клиентски данни, в това число: номер на сметка (IBAN), банкова карта, потребителски имена и пароли за онлайн или мобилно банкиране. Съобщенията биха могли да достигнат до Вас по различни канали (имейл, социални мрежи или чат платформи).

Моля да имате предвид, че тези съобщения не се изпращат от „УниКредит Булбанк“ АД. 
При получаване на подобно съобщение Ви съветваме да не предприемате действията, описани в него, да не проследявате включените в него линкове, както и да не отговаряте на подателя.
При съмнения за измама, загуба или кражба на карта, своевременно се свържете с Център за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 (кратък номер 1 84 84) или на имейл: DbmmDfousfAVojDsfejuHspvq/ch.
Допълнителни препоръки и съвети за превенция от измами можете да намерите и на сайта на банката.


С уважение,
Екипът на УниКредит Булбанк