Новини
- Новата услуга предлага нареждане и получаване на парични преводи за секунди
Клиентите на УниКредит Булбанк вече имат възможност да нареждат и получават парични средства в рамките на 10 секунди чрез Програмата за незабавни плащания Blink. В обхвата на тези плащания попадат междубанкови преводи до 30 000 лева за клиентите на банките, участници в Blink.
Потребителите на дигиталните канали на УниКредит Булбанк могат да нареждат своите незабавни преводи през мобилното приложение на банката Булбанк Мобайл в размер до 20 000 лева и до 30 000 лева през Булбанк Онлайн.
С включването на УниКредит Булбанк в Blink, всички преводи в лева през дигиталните канали на банката (Булбанк Онлайн и Булбанк Мобайл), отговарящи на критериите за незабавни плащания, ще се обработват от банката за 10 секунди, денонощно, 365 дни в годината без прекъсване за празнични и почивни дни. И без необходимост от допълнителни действия от страна на клиентите, много по-бързо, удобно и на същата цена като стандартен междубанков превод.
„Подобни плащания са вече нещо естествено и нормално за много от чуждите пазари, така че беше въпрос на време, това да стане и стандарт в България. Желанието ни беше да внедрим услугата в дигиталните ни канали, по възможно най-клиентски ориентирания начин, така че този нов тип плащане да бъде по подразбиране, ако условията на превода отговарят на Blink. Таксата за незабавен превод е на същата цена, като стандартен междубанков превод в лева, което също би следвало да стимулира клиентите да го предпочитат. Вярваме, че тази нова услуга за физически и юридически лица ще отговори на нарастващите нужди на нашите клиенти да имат възможност мигновено да изпращат и получават средства по всяко време на денонощието “, коментира Виктор Стоянов, директор Алтернативни канали на УниКредит Булбанк.
Основните предимства на новата услуга са бързина и достъпност по всяко време на годината. Така само с няколко клика, през смартфон или компютър, за секунди клиентът превежда пари на свои близки или бизнес партньори. Все по-често потребители използват смартфоните си, когато трябва да плащат на търговци, доставчици, приятели, членове на семейството и други.
Въвеждането на решения като незабавните плащания Blink е част от стратегията на УниКредит Булбанк за развитие и подобрение на предлаганите от банката услуги посредством дигитални решения в синхрон с тенденциите на световните пазари. Доказателство за все по-засиленото търсене на плащания през дигиталните канали е и увеличението с над 50% в общата сума на преводите през мобилното банкиране Булбанк Мобайл, за първите десет месеца на 2022, спрямо същият период през 2021, което само по себе си отразява и оценката на клиентите, за предоставяната от банката услуга.
Повече информация може да откриете в уебсайта на УниКредит Булбанк.
Допълнителна информация за медии:
Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch
Дарина Радославова, тел +359 887 505273, Ebsjob/SbeptmbwpwbAVojDsfejuHspvq/CH