Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Над 60% от клиентите на УниКредит Факторинг вече използват активно електронния портал еFactoring.bg

Новини

Над 60% от клиентите на УниКредит Факторинг вече използват активно електронния портал еFactoring.bg

Девет месеца след успешния старт на първия електронен портал за факторинг услуги в България, над 60% от клиентите на УниКредит Факторинг използват активно еFactoring.bg.

Имахме привилегията, базирайки се на експертните си познания и опит, да направим процесите дигитални, достъпни и значително по-бързи. С  eFactoring.bg предоставихме на фирмите, които работят с нас, възможността за първи път в България да осъществяват факторинг транзакции онлайн -  сигурно и по всяко време“, каза Ася Баева, изпълнителен директор на УниКредит Факторинг.  До средата на 2017 г. се очаква броят на клиентите, които дигитализират факторинг услугите си с eFactoring.bg, да достигне над 80%.

Приложението -  еFactoring.bg, създадено от УниКредит Факторинг, изцяло следва потребностите на компаниите в развитието на бизнеса им. Като специална част е разработен модул Реверсивен факторинг. При него водеща страна и инициатор на сделката са компании с широка мрежа от доставчици. Чрез този вид факторинг те осигуряват на тези свои доставчици ликвидност като в същото време консолидират платежните си процеси. Чрез eFactoring това се случва напълно автоматизирано.

 „Бизнесът на нашите клиенти вече е онлайн и е 24/7. Затова за нас е важно да инвестираме в услуга, която отговаря на информираността и динамиката на корпоративни клиенти. eFactoring не просто осигурява бързина и улеснение, той пренася традиционно документарния бизнес факторинг в модерната, дигитална ера”, посочи още Ася Баева.

Ето какво казват за платформата клиенти на УниКредит Булбанк:

С платформата еФакторинг нашите служители работят много лесно и изключително ефективно. Освен че пестим технологично време по размяна на документи на хартиен носител, изискванията за документи и процедурата на документoборота са значително опростени. Сега оперативното обслужване на факторинга ни е изцяло по електронен път и изисква няколко минути. За мен, като изпълнителен директор, е важно да съм постоянно информиран какво се случва с плащанията на клиентите ни и с какви средства разполагам. Тази информация е налична и актуална във всеки един момент. Това е продукт и услуга, която искрено и без никакви притеснения препоръчвам на всяка фирма, която има приличен оборот продажби с отложено плащане“, посочи Евгени Господинов, изпълнителен директор на Алмагест АД.

За нас услугата е значително улеснена в сравнение със стандартния процес и позволява бързина, своевременно и много лесно оперативно обслужване и навременни корекции в случай на пропуски. Справките в приложението са актуални във всеки един момент и дават изчерпателна информация, която преди трябваше да искаме от обслужващия ни служител. Онлайн платформата поддържа голяма история на данните, която за мен е много добра основа за анализ. Лесно е и ни спестява много време, разходи и ресурси“, заяви Илиян Филипов, собственик на ПИМК ООД.


Допълнителна информация за медии:

Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch

Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch