Новини
Онлайн заявките за банкови продукти и услуги нарастват с около 40% на годишна база;
В същото време 70% от ежедневните операции клиентите извършват изцяло чрез алтернативните канали за банкиране – онлайн или на зоните за самообслужване.
Пет пъти повече клиенти за две години са започнали да извършват ежедневни банкови операции през мобилните си телефони. Това показва анализ на УниКредит Булбанк за развитие на алтернативните канали за банкиране. Ръстът при използването на онлайн банкирането на годишна база е от 85%.
„Технологичните промени се отразяват в много голяма степен на банковите услуги. Алтернативните канали за банкиране днес вече са водещи и стават част от нормалните. Чака ни възхитително и по-удобно бъдеще“, каза Левон Хампарцумян, главен изпълнителен директор на УниКредит Булбанк. Според него банковите услуги на бъдещето ще бъдат още по-ефективни и дори и по-евтини.
„Както изминалата година, така и 2015 г. ще бъде динамична в развитието на алтернативните канали за дистрибуция във финансовия сектор и важна крачка за трансформацията на традиционното банкиране към променящите се очаквания на клиентите за по-лесен и бърз достъп до финансови услуги без ограничение от работно време и местоположение“, коментира Цветанка Минчева, директор Банкиране на дребно в УниКредит Булбанк. Според нея пазарът ще продължи да се развива динамично, като основните акценти ще бъдат върху внедряването на нови функционалности и подобрения на вече изградените и създаване на нови дистрибуционни канали. За това ще допринесат, както динамичното и ускорено развитие на технологиите, така и непрестанният стремеж на банките да бъдат все по близо до своите клиенти, предлагайки им точния продукт на точното място и по точното време.
През последната година УниКредит Булбанк разработи и внедри много иновации в своите алтернативни канали за банкиране. Новата версия на мобилното банкиране, базирана и на жестови команди, доведе до увеличаване на потребителите и трансакциите с над 100%. За удобство на клиента, той вече може чрез онлайн банкирането да сключи гражданска отговорност, да състави своя индивидуален план за спестяване, дори да закупи кола чрез банката. Така, онлайн заявките за банкови продукти и услуги нарастват с около 40% на годишна база. В същото време 70% от ежедневните операции клиентите извършват изцяло чрез алтернативните канали за банкиране – онлайн или на зоните за самообслужване.
Освен това, мобилнотo банкиране на УниКредит Булбанк вече може да се използва и за таблети. Подобно на версията за смартфони, приложението се отличава с уникален дизайн и улеснена навигация. Функционалностите в свободната зона са достъпни за всички – калкулатор на валути, най-близкият клон или банкомат, контакти с банката. След активиране, директно от устройството, клиентът има възможност да следи актуална наличност и движение по банкови сметки, информация по дебитни и кредитни карти и кредити.
През тази година Булбанк Мобайл ще бъде обновен с нова версия, която ще включва меню за плащане на битови сметки, налично за всички версии на приложението и възможност за автоматично заявяване на дебитни карти.
На разположение на клиентите са 35 банкомата с депозитна функция и 12 зони за самообслужване, достъпни 24 часа в денонощието. В тях клиентите сами биха могли да извършват обичайните си банкови операции – теглене и депозиране на средства, нареждане на преводи, заплащане на сметки, получаване на информация и съдействие за използваните банкови продукти и услуги и др.
УниКредит Булбанк непрекъснато печели отличия за постиженията си в сферата на иновациите и развитието на новите технологии. Услугата Cash M превод беше отличена за най-иновативен банков продукт за 2013 г. Чрез нея клиентите на банката могат да изпратят пари на свои близки, роднини или познати чрез банковата си карта на банкомат.
Онлайн инструментът „Твоят финансов съветник“ на УниКредит Булбанк спечели второ място в престижна класация за иновации, организирана от европейската финансова маркетинг асоциация Efma. „Твоят финансов съветник“ на УниКредит Булбанк е онлайн приложение за индивидуално персонализиране на банкови услуги. Създадено е за максимално улеснение на клиентите с интуитивен и лесен за използване дизайн. Потребителите могат да се ориентират в богатото портфолио от услуги на УниКредит Булбанк с няколко стъпки. Предлаганите услуги са разделени в 9 категории: За дома, Спестявания, Плащания, Инвестиции, Автомобили, Пътуване, Здраве, Образование, Хоби. Към услугите във финансовия инструмент се предлагат депозитен, кредитен и спестовен калкулатор.
Допълнителна информация за клиенти:
УниКредит Булбанк, Център за контакт с клиенти
тел: 0700 1 84 84
Допълнителна информация за медии:
УниКредит Булбанк, Връзки с обществеността и комуникации
Виктория Блажева, тел: 02/9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Магдалена Иванова: тел: 02/9232 528, nbhebmfob/jwbopwbAvojdsfejuhspvq/ch