Новини
От 1 февруари УниКредит Булбанк въвежда с до 50% по-ниски такси при извършване на преводи през електронен канал от физически лица, чрез Булбанк Онлайн и Булбанк Мобайл. Така цената за трансакциите през мобилно или онлайн банкиране ще може да е до три пъти по-ниска, отколкото ако същият превод се прави физически във филиал на банката.
Таксите за вътрешнобанкови преводи намаляват с до 50%, а за нареждания в лева от УниКредит Булбанк към друга банка - с около 30%. По-евтини стават и презграничните валутни преводи, наредени през електронен канал.
Клиентите все повече разбират удобствата на електронните плащания. За това говори и фактът, че потребителите на мобилното банкиране на УниКредит Булбанк са се увеличили с близо 150% за изминалата 2016 г. През 2017 г. се очаква този ръст да се удвои.
Анализ на дирекция „Банкиране на дребно“ в УниКредит Булбанк показва, че през изминалата година извършените трансакции през Булбанк онлайн са нараснали с 14% спрямо предходната. Още по-впечатляващ е броят на трансакциите през мобилното банкиране на банката, където ръстът е 72%.
„Удобствата на разплащанията през електронен канал са неопровержими и безспорни – те са по-бързи, по-удобни, пестят време и средства на потребителите. Клиентите ги разпознават като предимство и в отговор на техните очаквания ние намаляваме цената им, като те стават 3 пъти по-евтини от наредените на хартиен носител операции. Едновременно с това развиваме възможностите за достъп и консултация през различните дигитални канали за пълната гама от банкови продукти и услуги, което дава възможност на всеки наш клиент в удобно за него време, бързо, лесно и прозрачно да заяви и получи необходимите му услуги“ , обясни Крум Алексиев, директор на управление „Маркетинг и клиентски сегменти“ в Банкиране на дребно.
Повече за Булбанк Онлайн и Булбанк Мобайл:
Най-удобно и изгодно за клиентите е да се ползва едновременно както онлайн банкиране, така и мобилно. Всяка от услугите има предимства. Интернет банкирането например дава възможност клиентите да превеждат по-големи суми. Достъп до интернет банкирането може да получите от личния си банкер.
Мобилното банкиране се ползва от всяка точка на света с достъп до интернет, а за да е още по-удобно, вече е с по-висок лимит на преводи. През смартфони и таблети с мобилно банкиране клиентите могат да наредят до 8000 лева на ден. Това прави услугата подходяща и за фирми, които извършват по-големи плащания.
Мобилното банкиране може да изтеглите от сайта на банката и да получите код за активация от кол центъра на банката или от личния ви банкер.
Освен намаляване на таксите за трансакции в онлайн и мобилното банкиране, УниКредит Булбанк премахва и таксата за закриване на сметка на физическо лице. Много клиенти имат повече от една сметка в банката, а не използват всичките. Закриването на някои от неизползваните сметки пести пари, защото вече не се дължи такса за тях. Това позволява клиентът да следи по-добре плащанията си, защото не мисли в коя сметка са парите му.
Важен приоритет за УниКредит Булбанк е интегрирането на новите технологии в ежедневните нужди на клиента. Целта е опростени и достъпни банкови услуги за всеки клиент.
Намалените цени на електроните плащания са част от този приоритет на банката да направи банкирането възможност за всеки.
Допълнителна информация за медии:
Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch