Новини
Уважаеми клиенти,
Бихме искали да Ви информираме, че с настъпващите празници лицата, занимаващи се с престъпна дейност, са особено активни и зачестяват случаите на телефонни измами, фалшиви съобщения относно получаване на пратки и други типове измами.
Затова, молим да бъдете много бдителни и предпазливи при всеки контакт от непознати лица с Вас, отнасящ се до спешно теглене и предаване на средства от Ваша страна. В такива ситуации е в никакъв случай да не пристъпвайте към изпълнение на получените указания/нареждания и незабавно уведомете правоохранителните органи, като позвъните на телефон 112.
Бъдете бдителни и при плащания по фактури, поради регистрирани случаи с фалшиви такива. Винаги извършвайте детайлна проверка на сметката и данните на контрагентите си преди да наредите превод, особено при първо плащане към нов контрагент или ако сметката е различна от тази, по която обичайно нареждате.
Има и опити за измами, свързани с изпращане на съобщения, в които се изисква директно въвеждане на банкова и лична информация под претекст за актуализиране на клиентски данни, в това число: номер на сметка (IBAN), банкова карта, потребителски имена и пароли за онлайн или мобилно банкиране.
Моля да имате предвид, че „УниКредит Булбанк“ АД не изисква по какъвто и да е канал от своите клиенти данни свързани с техните достъпи до Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн.
При съмнения за измама, своевременно се свържете с Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 (кратък номер 1 84 84).
Допълнителни препоръки и съвети за превенция от измами можете да намерите и на сайта на банката.
С уважение,
Екипът на УниКредит Булбанк