Новини
Уважаеми клиенти,
Използването на дебитни и кредитни карти е част от нашето ежедневие и все по-често извършваме плащания при онлайн търговци с тях.
В тази връзка, молим да имате предвид следните препоръки:
- Бъдете бдителни при продажби и покупки на стоки в платформи за електронна търговия.
- Не следвайте линкове, изпратени до Вас от трети лица и не въвеждайте данните за Вашите банкови карти преди да сте се убедили в коректността на насрещната страна.
- Не предоставяйте на трети лица получената от Вас динамична парола за потвърждаване на дадено онлайн плащане с карта в телефонен разговор или чат приложение. Същата е уникална и е предназначена само за лично ползване от Вас при покупка с карта при интернет търговци.
- Освен самата динамична парола, нотификацията от Булбанк Мобайл съдържа и информация за търговеца, сумата и валутата за плащането, за която се отнася паролата. Моля да обърнете внимание на тези детайли (вижте къде се намират полетата с тях оттук) преди да потвърдите трансакцията с въвеждане на динамичната парола.
- Проверявайте коректността на сайтовете, в които пазарувате, преди да извършите плащане.
При съмнения за измама, загуба или кражба на картата Ви, своевременно се свържете с Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 (кратък номер 1 84 84) или на имейл: DbmmDfoufsAVojDsfejuHspvq/Ch
Допълнителни препоръки и съвети за превенция от измами можете да намерите и на сайта на банката.
С уважение,
Екипът на УниКредит Булбанк