Новини
- Банката удължава срока, в който засегнатите от кризата могат да получат подкрепа за изплащане на задълженията си, до 23 септември
- Кандидатстването не изисква посещение във филиал на УниКредит Булбанк, може да бъде направено през интернет страницата на банката или по телефон
Здравето и благополучието на клиентите и служителите са ключов приоритет за УниКредит Булбанк.
Банката и дъщерните й дружества – УниКредит Кънсюмър Файненсинг, УниКредит Лизинг и УниКредит Факторинг ще приемат заявления за отсрочване на кредити от клиенти още три месеца. По този начин УниКредит Булбанк удължава срока, в който засегнатите от кризата физически лица и компании могат да получат подкрепа за изплащане на задълженията си до 23.09.2020 г. включително.
Банката вече предложи конкретни действия и механизъм за облекчаване на обслужването на кредитните задължения на своите клиенти под формата на гратисен период на вноските за главница и лихва за период до 6 месеца, гратисен период само за главницата за период до 6 месеца и механизъм за разсрочване, приложим за револвиращите продукти. Клиентите, които не покриват напълно критериите или пък имат нужда от различно решение от предложените в механизмите, също могат да потърсят съдействие като се свържат с банката.
„За УниКредит Булбанк клиентите са на първо място. От 10 април досега от възможността за подкрепа са се възползвали над 20 000 индивидуални клиенти и над 3000 компании. Виждаме, че възможността за разсрочване на задълженията е изключително полезна за тях и затова удължаваме периода, в които гражданите и компаниите могат да се възползват от подкрепата ни“, коментира Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк.
Кандидатстването за отсрочване не изисква посещение във филиал на УниКредит Булбанк. То може да бъде направено изцяло през дигиталните канали на банката. Достатъчно е клиентите да попълнят онлайн формата на интернет страницата на УниКредит Булбанк - за индивидуални клиенти или юридически лица и служители на банката ще се свържат с тях. На разположение е и специално разкритият номер за подаване на искания по телефон 02 9337 260 и центърът за контакт за клиенти на банката на номер 0 700 18484 (кратък 18484).
Гратисният период е с максимален срок до 6 месеца, който изтича най-късно до 31.03.2021, като всеки клиент има възможност да се откаже от предоставения гратисен период по-рано от предвиденото и да поиска изготвяне на нов погасителен план. Повече информация може да бъде намерена на специалната секция на интернет сайта на банката.
УниКредит Булбанк ще продължи да следи отблизо ситуацията и да прави правилните неща в интерес на всички.
Допълнителна информация за медии:
Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch
Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch