Нагоре икона Бутон за връщане към началото

УниКредит Булбанк пази клиентите си при онлайн пазаруване с Виртуален ПИН

Новини

Новата услуга успешно се възприема от активните онлайн клиенти.

УниКредит Булбанк предлага допълнителна защита при пазаруване в Интернет чрез услугата Виртуален ПИН. Последната иновация на най-голямата българска банка представи днес на специализиран форум Петър Петров, мениджър Анализ на картовия риск в УниКредит Булбанк. Виртуалния ПИН клиентите могат да получат като регистрират своята Visa или MasterCard карта в услугата Активиране по време на плащане. Така клиентите се сдобиват с още едно средство за защита при пазаруване от търговци, участващи във Verified by Visa / MasterCard SecureCode.

УниКредит Булбанк е първата банка в България, която предлага услугата Виртуален ПИН чрез програмата Активиране по време на плащане.

„Новата услуга успешно се възприема от активните онлайн клиенти, като 90% от тях сами създават своя Виртуален ПИН в рамките на две получени покани по време на Интернет плащане в Сигурни сайтове. Това е доказателство за финансовата култура на хората и обръщане на все по-голямо внимание на сигурността на парите ни“, обясни Петър Петров.

Клиентите получават покана да се регистрират за услугата Виртуален ПИН след покупка, направена на сигурен интернет сайт, който винаги може да бъде разпознат по специфичната иконка с катинар. Услугата е разработена с фокус върху сигурността и предлага двойна проверка на информацията. При извършване на покупка се извършва верификация на номера на картата, дата на валидност, както и се установява автентичността на картодържателя. Клиентите се идентифицират чрез отговор на два контролни въпроса, определени от банката.

За допълнителна сигурност УниКредит Булбанк препоръчва на своите клиенти да посетят уебсайта на банката и да създадат собствен профил в услугата “Сигурни плащания в Интернет“. По този начин клиентите могат да използват Лично съобщение и Подсещащ въпрос за разблокиране на забравена потребителска парола.

Традиционно обръщаме внимание и на добрите практики за комфорт при ползването на карти – както при физическо, така и при електронно плащане:

• Съхранявайте картата с необходимата грижа и внимание;

• Използвайте картата и картовите данни винаги лично;

• Сменяйте ПИН кода на банкомат, веднага след получаването на картата и го запомнете;

• Закривайте с ръка въвеждането на ПИН код при теглене на пари от банкомат;

• Възползвайте се от безплатната услуга „Сигурни плащания в Интернет“;

• Абонирайте се за услугата SMS известия;

• Контролирайте достъпа до личния компютър, смартфон или таблет;

• Не отваряйте и не отговаряйте на получено съобщение в електронната Ви поща, което изисква предоставяне на картови или лични данни. При такъв случай е нужно веднага да се консултирате с банката при съмнение за достоверността на подобно съобщение;

• Ако възникне проблем с направена поръчка в интернет, се препоръчва да се свържете директно с търговеца и да се опитате да разрешите създалата се ситуация с него. В случай на неуспех, УниКредит Булбанк е готова да предостави нужното съдействие;

• Запазвайте всички документи свързани с покупка в Интернет, както и водената кореспонденция с търговеца;

• При загуба/кражба на карта или при съмнение, че същата се използва неправомерно от други лица е нужно НЕЗАБАВНО да информирате банката и да наредите блокирането на картата.

Допълнителна информация за клиенти:

УниКредит Булбанк, Център за контакт с клиенти

тел: 0700 1 84 84

Допълнителна информация за медии:

УниКредит Булбанк, Връзки с обществеността и комуникации

Виктория Блажева, тел: 02/9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch

Магдалена Иванова: тел: 02/9232 528, nbhebmfob/jwbopwbAvojdsfejuhspvq/ch