Новини
Банката е въвела серия от мерки, за да подкрепи ограничаването на разпространението на COVID-19 и в същото време да осигури непрекъснато обслужване на клиентите
Здравето и благополучието на клиентите и служителите са ключов приоритет за УниКредит Булбанк.
В тази връзка и в съответствие с препоръките на здравните власти, филиалите на банката ще работят от понеделник до петък от 09:00-16:00 часа (от 9:30 до 16:00 часа за гр. София) като от 13:00 до 13:30 ще се извършва дезинфекция.
Актуалното работно време позволява във филиалите да се организират допълнителни действия по почистване и дезинфекция като предпазна мярка за клиенти и служители. Клиенти на някои от филиалите могат да бъдат пренасочвани към други близки клонове, ако филиалът трябва да бъде временно затворен за цялостно почистване. Актуална информация за работещите филиали е достъпна от интернет страницата на УниКредит Булбанк.
В интерес на тяхната сигурност, както клиентите, така и банковите служители във филиалите са насочвани да спазват регламентираната дистанция от 2 метра от останалите хора.
С цел допълнително предпазване от разпространението на COVID-19 сред по-рискови групи, банката кани клиентите си над 60-годишна възраст да посещават филиалите преди 10:30, а клиентите до 60 години – след този час.
Клиентите на УниКредит Булбанк имат достъп до широк набор от банкови услуги по сигурен и бърз начин и без да е необходимо посещение на филиал: през Булбанк Мобайл, Булбанк Онлайн и Центъра за контакт с клиенти.
Чрез Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн клиентите могат дистанционно, от телефон и компютър, да извършват следните операции:
- Да платят битовите си сметки - за ток, телефон, вода, интернет и др. (вижте как във видеото);
- Да заплащат вноските си по потребителски кредит, предоставен от УниКредит Кънсюмър Файненсиг като посочат сметката, отбелязана върху Договора за отпускане на кредит, с основание на плащане номера на договора;
- Да получат пълна информация за използваните банкови продукти - сметки, карти, кредити, депозити и спестявания;
- Да направят всички видове преводи – левови, валутни, от/към бюджета;
- Да заявят различни банкови продукти – карти, сметки и др., да обменят документи с банката електронно и др.
- Всички клиенти на банката могат да намерят повече информация и да заявят своето мобилно банкиране тук и онлайн банкиране – тук.
Чрез обаждане в Центъра за контакт с клиенти на банката на телефон 0700 1 84 84 или 1 84 84 от мобилен телефон клиентите могат:
- Да получат допълнителна информация относно използваните от тях карти, кредити, сметки и спестявания;
- Да получат следпродажбено съдействие относно всички използвани продукти и услуги;
- Да кандидатстват за кредит дистанционно, да заявят нова банкова карта или сметка;
- Да активират мобилно банкиране и много други;
С банкоматите и зоните за самообслужване на УниКредит Булбанк клиентите могат да наредят парични плащания и да теглят пари лесно и удобно.
УниКредит Булбанк е отговорен партньор на бизнеса и обществото и се старае да фокусира усилията си върху важните неща. В условията на извънредното положение в страната, породено от пандемията COVID-19, УниКредит Булбанк дари 100 000 лева на болница „Пирогов“, за да покрие възникналите извънредни медицински нужди.
Това дарение, направено от УниКредит Булбанк, следва усилията на банковата група за справяне с пандемията COVID – 19 . В Италия банката дари над 2 милиона евро за медицинско и защитно оборудване, изследвания и грижи за пациентите. В Германия банката дари два респираторни апарата на болници в малки населени места и подкрепи доброволчески каузи с общо дарение от 100 хиляди евро за купуване на защитни маски и дезинфектанти.
УниКредит Булбанк ще продължи да следи отблизо ситуацията и да прави правилните неща в интерес на всички.
Допълнителна информация за медии:
Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch
Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch