Нагоре икона Бутон за връщане към началото

УниКредит Булбанк ще приема заявления за отсрочване на кредити от клиентите си още три месеца

Новини

УниКредит Булбанк ще приема заявления за отсрочване на кредити от клиентите си още три месеца
  • Банката удължава срока, в който засегнатите от кризата могат да получат подкрепа за изплащане на задълженията си, до 23 септември
  • Кандидатстването не изисква посещение във филиал на УниКредит Булбанк, може да бъде направено през интернет страницата на банката или по телефон

 

Здравето и благополучието на клиентите и служителите са ключов приоритет за УниКредит Булбанк.

Банката и дъщерните й дружества – УниКредит Кънсюмър Файненсинг, УниКредит Лизинг и УниКредит Факторинг ще приемат заявления за отсрочване на кредити от клиенти още три месеца. По този начин УниКредит Булбанк удължава срока, в който засегнатите от кризата физически лица и компании могат да получат подкрепа за изплащане на задълженията си до 23.09.2020 г. включително.  

Банката вече предложи конкретни действия и механизъм за облекчаване на обслужването на кредитните задължения на своите клиенти под формата на гратисен  период на вноските за главница и лихва за период до 6 месеца, гратисен период само за главницата за период до 6 месеца и механизъм за разсрочване, приложим за револвиращите продукти. Клиентите, които не покриват напълно критериите или пък имат нужда от различно решение от предложените в механизмите, също могат да потърсят съдействие като се свържат с банката.

„За УниКредит Булбанк клиентите са на първо място. От 10 април досега от възможността за подкрепа са се възползвали над 20 000 индивидуални клиенти и над 3000 компании. Виждаме, че възможността за разсрочване на задълженията е изключително полезна за тях и затова удължаваме периода, в които гражданите и компаниите могат да се възползват от подкрепата ни“, коментира Теодора Петкова, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на УниКредит Булбанк.

Кандидатстването за отсрочване не изисква посещение във филиал на УниКредит Булбанк. То може да бъде направено изцяло през дигиталните канали на банката. Достатъчно е клиентите да попълнят онлайн формата на интернет страницата на УниКредит Булбанк - за индивидуални клиенти или юридически лица и служители на банката ще се свържат с тях. На разположение е и специално разкритият номер за подаване на искания по телефон 02 9337 260 и центърът за контакт за клиенти на банката на номер 0 700 18484 (кратък 18484).

Гратисният период е с максимален срок до 6 месеца, който изтича най-късно до 31.03.2021, като всеки клиент има възможност да се откаже от предоставения гратисен период по-рано от предвиденото и да поиска изготвяне на нов погасителен план. Повече информация може да бъде намерена на специалната секция на интернет сайта на банката.

УниКредит Булбанк ще продължи да следи отблизо ситуацията и да прави правилните неща в интерес на всички.


Допълнителна информация за медии:

Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch

Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch

Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch