Новини
Клиентите на УниКредит Булбанк търсят съчетание между новите технологии и традиционното банкиране. Това показват данните, предоставени от екип „Маркетинг и сегменти“ в банката.
УниКредит Булбанк беше първата банка у нас, която откри своя филиал на бъдещото преди 4 години и в момента тези филиали привличат два пъти повече клиенти от традиционните филиали на банката. Освен това продажбите са с 20% по-високи в сравнение с обикновените филиали на УниКредит Булбанк.
Причината е, че тези филиали са напълно адаптивни към нуждите на индивидуалния клиент. Те имат модерен имидж, разширено работно време и позволят всеки клиент да прави вноски по сметки, кредити, обслужване на карти, теглене на средства, разплащания.
Само преди дни УниКредит Булбанк отвори още един филиал на бъдещето в София. Филиалът е на мястото на бившата кафе-сладкарница "Прага", на ул. "Раковски". Той има модерен имидж, различен от традиционния. В него, както и в другите филиали на бъдещето на УниКредит Булбанк, клиентите се възползват от нов начин на обслужване – микс между високите технологии, опростени процеси и персонално обслужване. Филиалът на бъдещето има и зона за самообслужване, където клиентите могат да извършват основни банкови операции бързо и лесно по всяко време на денонощието без да е необходимо да чакат.
Допълнителна информация за медии:
Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch