Нагоре икона Бутон за връщане към началото

Платформата MarketPlace на УниКредит спечели сребро от наградите за маркетинг иновации Еfma

Новини

Платформата MarketPlace на УниКредит спечели сребро от наградите за маркетинг иновации Еfma

Платформата MarketPlace, която дава възможност на служители на УниКредит дистанционно да си сътрудничат по различни задачи и проекти, получи сребърно отличие от престижните награди за маркетинг иновации Efma. Церемонията по връчването на отличията се състоя снощи в Лисабон. Само преди няколко месеца международната консултантска компания Boston Consulting Group също посочи MarketPlace като един от примерите за успешното развитие на УниКредит в дигиталната ера.

Платформата MarketPlace дава възможност на служителите от УниКредит да поискат помощ за конкретна задача или набор от умения - като например участие в научни изследвания, събиране на идеи, създаване на инфографики, уеб страници и т.н. От друга страна, други служители, които притежават тези умения, могат да помогнат благодарение на специфичния си опит, умения и знания.

MarketPlace също е една от платформите, благодарение на която служителите на УниКредит могат да видят свободни позиции в чужбина и така да обогатят кариерата си.

MarketPlace бе разработена само за 3 месеца от основен екип от 4 служители от страните от Централна и Източна Европа, които работеха дистанционно. Внедряването беше извършено изцяло  вътрешно, със специален екип от колеги, работещи на пълно работно време по методологията Agile. Година след нейното стартиране платформата - изцяло управлявана вътрешно, се използва в 13 страни, включително в България, с близо 4 800 потребители, които публикуват активно или кандидатстват за задачи или дейности с повече от 1000 публикувани поста, от които почти една трета - завършени. До момента платформата е достигнала един милион посещения с повече от 17 000 нови посетители от цяла Европа и настоящото ниво на растеж показва стабилен месечен ръст от 10%.

„В УниКредит се радваме на много възможности, благодарение на големия брой таланти и техния широк обхват от умения, тяхното желание да действат като предприемачи в рамките на компанията и нашата подкрепа за дистанционното и трансграничното сътрудничество“ - посочи Карло Вивалди, директор на дирекция ЦИЕ за УниКредит. „В същото време искаме да намалим разходите за дейности, възложени на външни изпълнители и времето за тяхното извършване, да отстраним слабите звена в процесите, да открием вътрешни ресурси за различни задачи, да подпомогнем развитието и растежа на нашите служители и да поддържаме тяхната мотивация: по тези причини се роди MarketPlace.“  

“MarketPlace предоставя много опростено персонално решение за свързване на хората и им позволява да си сътрудничат пряко и да се организират ефективно, за да доведат една дейност до край. Платформата се разпространи бързо в целия регион на ЦИЕ и отвъд него“ - добави Лаура Бендекович, Директор на Човешки ресурси за ЦИЕ в УниКредит. „Освен това тя насърчава чувството за ангажираност и създава по-приобщаваща работна среда, в която географските бариери и организационните прегради са без значение и така открива много повече възможности пред отделните лица и екипите.“

MarketPlace продължава да расте с все по-голяма скорост и непрекъснато се обогатява с нови характеристики и функционалности. Следващите стъпки включват разширяване на базата от потребители и предоставяне на по-добро преживяване с разнообразни характеристики като лансиране на мобилна версия на платформата.


За наградите на Efma и Accenture за иновации в дистрибуцията и маркетинга

Наградите на Efma и Accenture за иновации в дистрибуцията и маркетинга имат за цел да споделят най-добри практики на световно ниво и да събират на едно място проекти, иноватори и институции от целия свят, за да отпразнуват и наградят най-добрите постижения на арената на банкирането на дребно. 

Като показа най-добрите примери за иновация в множество категории, тази година състезанието привлече в борбата за награди 421 иновации от 180 институции в 59 страни.

УниКредит обяви откриването на нов филиал за корпоративно и инвестиционно банкиране в Абу Даби, столицата на Обединените арабски емирства. Филиалът ще подпомогне бъдещото увеличаване на трансграничния бизнес и ще разшири международните услуги на групата за нейните корпоративни клиенти и финансови институции.


Допълнителна информация за медии:

Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch

Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch

Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch