Новини

• Компанията очаква да събере над 10 хил. лв. в подкрепа на благородната кауза
УниКредит Кънсюмър Файненсинг ще дари по един лев за всеки отпуснат през декември кредит на SOS Детски селища България. Плановете на най-голямата компания за потребителско финансиране в страната са да събере над 10 хил. лв. в подкрепа на благородната кауза.
„Чувствам се горд, че УниКредит Кънсюмър Файненсинг е посланик на SOS Детски селища България. Заедно, нашият екип, нашите партньори и нашите хиляди клиенти можем да помогнем на българските деца и семейства”, каза главният изпълнителен директор на компанията Пиер-Ив Геган. По думите му по този начин едновременно клиентите на УниКредит Кънсюмър Файненсинг ще могат да се зарадват с нова покупка за коледните празници и ще знаят, че са направили добро. „Затова и мотото на кампанията е „Да се направи добро е лесно, когато мнозина помагат”, допълни Геган.
SOS Детски селища България се грижи за над 700 деца, лишени от подкрепата на родителите си деца в риск да загубят семейната си среда. В тези защитени селища, децата намират любов, грижа и сигурност и живеят в истински семейства, заедно с приемните си родители.
За контакти:
УниКредит Булбанк, Връзки с обществеността и корпоративни комуникации
Виктория Блажева, тел: 02/9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Екатерина Анчева: тел: 02/9264 963, еlbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch