Новини
Ключовите показатели, измерващи познаваемост на бранда УниКредит, надминават очакванията
С Финала за 2013 г. на UEFA Champions League на стадион „Уембли“ приключва още един успешен сезон – в продължение на четири години партньорството на УниКредит с най-силния европейски футболен турнир значително допринесе за повишаване на „познаваемостта на бранда на банковата група“, „имиджа на бранда“, „ангажираността от страна на клиенти и служители“, както и „склонността към купуване“.
Треньор на международно ниво, Фабио Капело, се присъедини към УниКредит като официален посланик на Финала за 2013 г. на UEFA Champions League и взе участие във всички корпоративни събития в Лондон.
На Финала един от служителите на УниКредит предаде на съдията монетата за мача.
През септември 2013 г. обиколката на купата на UEFA Champions League, организирана от УниКредит, отново ще поеме по пътя си със свежа, нова концепция.
С приключването на сезон 2012/2013 г. на UEFA Champions League с безпрецедентен и изключително вълнуващ финал единствено между немски отбори – ФК „Байерн Мюнхен“ и „Борусия Дортмунд“ – УниКредит, официалната банка на UEFA Champions League, прави оценка на четирите успешни сезона на партньорство. Както показват всички ключови показатели, банката постигна някои много задоволителни резултати във връзка със спонсорството, като Групата надмина очакванията по отношение на „познаваемостта на бранда“, „имиджа на бранда“, „ангажираността от страна на клиенти и служители“, както и „склонността към купуване“.
Ключовите показатели отчитат постиженията на ниво група и държава
В рамките на първите три сезона множеството дейности по спонсорството доведоха до средна възвръщаемост на инвестициите от ~215% и общо над 400 хил. водещи позиции са генерирани чрез различни рекламни прояви и инициативи. УниКредит установи контакт с повече от девет милиарда души през целия първи цикъл на спонсорство и досега банката е споделила въодушевлението си от UEFA Champions League с над 36 000 гости на мачове.
Досега партньорството също така има положителен ефект в повечето държави с присъствие на УниКредит по отношение на имиджа на бранда. След първия цикъл от 2009 г. до 2012 г. бяха стартирани дейности за над 200 кампании във връзка с UEFA Champions League в почти всички страни, в които УниКредит присъства.
„Тези революционни резултати показват колко положително е било и ще продължи да бъде въздействието от партньорството с UEFA Champions League за УниКредит. Много сме доволни от всичко, което постигнахме досега и с нетърпение очакваме по-нататъшни резултати и успехи. Благодарение на международната си привлекателност и видимост, спонсорството оказва голяма подкрепа на бизнеса ни и засилва нашата позиция като водеща европейска търговска банка,“ посочи Федерико Гицони, главен изпълнителен директор на УниКредит.
Фабио Капело се присъединява към УниКредит като официален посланик на UEFA Champions League
УниКредит приветства новия си официален посланик на UEFA Champions League, Фабио Капело. Треньорът на руския национален отбор беше много специален гост на всички дейности на УниКредит във връзка с Финала в Лондон.
„С голямо нетърпение очаквах да участвам в уикенда на Финала в Лондон с УниКредит. Това е едно изключително преживяване за мен – да се завърна в Англия и същевременно да бъда посланик за този силен бранд,“ каза бившият играч и треньор на много европейски клубове и бивш треньор на английския национален отбор.
Друг съществен аспект от партньорството на сезон 2012/2013 г., е правото да се произведе специална момента - „Официалната монета за мачовете от UEFA Champions League“. Освен това специалният момент, в който победителите от финалния мач се „увенчават“ с купата, послужи за вдъхновение на УниКредит да постави началото на кампанията за Финала „До Уембли с кралете на Европа.“ Кампанията стартира на 1 март в Италия, като централно място в нея заема правото на УниКредит да разпространи първите конфети на UEFA Champions League, които ще се изсипят като дъжд върху победителите от вечерта. Поради това УникКредит даде на феновете възможност да се регистрират, за да получат тези конфети.
След това: Обиколката на купата на UEFA Champions League за 2013 г., представена от УниКредит
Непосредствено след затихването на емоциите от „Уембли“, УниКредит се подготвя за още един вълнуващ етап. Обиколката на Купата на UEFA Champions League, която се провежда ежегодно в началото на сезона и може да се разглежда като една от инициативите, даваща максимална степен на изява на спонсорството. От самото си начало през 2009 г. Обиколката е преминала през 56 различни града в общо 13 държави в цяла Европа, с което УниКредит е дала възможност на почти 490 000 фенове да я приветстват, като са направени повече от 122 000 снимки с емблематичната купа. Средно почти 600 милиона контакти са били установени по време на всяка една обиколка, а средната възвръщаемост от инвестициите при изминалите четири обиколки от 2009 г. до 2012 г. възлиза на 380%.
През септември 2013 г. Обиколката на Купата на UEFA Champions League, представена от УниКредит, ще започне от столицата на Германия, Берлин, която е домакин на Финала за 2015 г. на UEFA Champions League, като футболната атмосфера ще бъде подгрята със свежа, нова концепция. Благодарение на нея Купата ще могат да видят не само феновете, които посетят специално изградената палатка, а също така и всички, които минават през главните площади на градовете, през които преминава Купата.
Освен това има и множество вълнуващи награди, които могат да се спечелят и които са свързани с UEFA Champions League.
Други страни, включени в Обиколката тази година са Унгария, Румъния, Босна и Херцеговина, България и Турция, а Босна и Херцеговина, както и Турция ще бъдат домакини на купата за първи път.
Уникредит
Уникредит е водеща европейска търговска банка със силно присъствие в 20 държави. Цялата ни глобална мрежа обхваща приблизително 50 пазара с почти 9 200 клона и повече от 152 000 служители (към 30 април 2013 г.).
В региона на Централна и Източна Европа Уникредит управлява най-голямата и най-диверсифицираната банкова мрежа с повече от 3 600 клона (включително Полша).
Групата развива дейност в Австрия, Азербайджан, Босна и Херцеговина, България, Хърватска, Чешка република, Естония, Германия, Унгария, Италия, Латвия, Литва, Полша, Румъния, Русия, Сърбия, Словакия, Словения, Турция и Украйна (към 30 април 2013 г.)
Допълнителна информация за медии:
УниКредит Булбанк, Връзки с обществеността и комуникации
Виктория Блажева, тел: 02/9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Екатерина Анчева, тел: 02/9264 963, flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch
Магдалена Иванова: тел: 02/9232 528, nbhebmfob/jwbopwbAvojdsfejuhspvq/ch