Новини
Наградата се присъжда след гласуване в интернет, на което най-голямата банка в страната получи 8 хил. гласа
УниКредит Булбанк спечели отличието за Банка на клиента в ежегодната класация на Асоциация Банка на годината. Тази награда се определя след свободно гласуване в интернет. Банката е получила 8 хил. от общо 25.3 хил. подадени гласа.
Главният изпълнителен директор на банката Левон Хампарцумян получи приза по време на официалната церемония по награждаването, която се проведе на 27 юни вечерта.
“За втора поредна година сме отличени за Банка на клиента. Това е единствената награда, която се определя само чрез гласуване на клиентите онлайн. За нас това означава, че въпреки трудностите в икономическата среда, сме успели да бъдем близо до клиентите, да ги подкрепим и да им предложим услуги и продукти, отговарящи на техните индивидуални потребности”, коментира Левон Хампарцумян.
Наскоро УниКредит Булбанк беше определена и за най-добра банка в България от Фондация „Банки Инвестиции Пари“. Призът за най-печеливша банка също беше присъден на УниКредит Булбанк.
Допълнителна информация за медии:
УниКредит Булбанк, Връзки с обществеността и комуникации
Виктория Блажева, тел: 02/9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Магдалена Иванова: тел: 02/9232 528, nbhebmfob/jwbopwbAvojdsfejuhspvq/ch