Новини
Уважаеми клиенти,
В случай, че сте получили електронно писмо, в което ви информират за блокирана сесия в системата на Булбанк Онлайн и ви молят да последвате препратка в писмото с цел да се избегне постоянното спиране на сметката и блокиране на акаунта, ви информираме, че такова писмо не е изпращано от банката и не следва да се проследяват препратките в писмото.
Моля не проследявайте линка и в никакъв случай не въвеждайте потребителско име и парола. Ако евентуално сте въвели потребителско име и парола, ви съветваме да влезете на сайта на Булбанк ОНЛАЙН и незабавно да смените паролата си.
Ако сте предоставили номера на кредитната си картата и пин (което също се изисква в електронното писмо), незабавно блокирайте картата си през центъра за контакт с клиенти 0700 1 84 84 или като се свържете с обслужващия ви служител на банката.
Всички клиенти на банката ще получат необходимото им съдействие!
Благодарим на всички, които ни сигнализираха за недобросъвестните действия.
Информираме ви, че са взети всички необходими мерки и средствата на клиентите на УниКредит Булбанк са защитени.
Как да действаме при съмнение за опит за фишинг:
• Винаги можете да проверите истинността за изпратеното съобщение от банката, като се свържете с обслужващият ви банкер или нейните служители в Центъра за обслужване на клиенти на телефоните посочени на официалния сайт.
• Никога не следвайте препратките вложени в подобен вид писма.
• Информирайте банката или онлайн търговеца.
• Изтривайте подобни писма.
• Сменете незабавно паролите или кодовете от истинския сайт, ако погрешка сте въвели конфиденциална информация на измамната страница.
• Незабавно информирайте банката или търговеца за случилото се и следвайте дадените указания.
• Уведомете всички засегнати страни за кражбата на данни.
• Поставете предупреждение за внимание за измама на кредитните си отчети.
• Ако не сте сигурни как да го сторите, попитайте банката или финансовия си съветник.
• Не отговаряйте или препращайте подобен вид поща, като веднага я изтриете.