Новини
От 11 май до 11 юни MasterCard ще възстанови сумата за пътуване за еднократни билети по новата линия. Условието е билетът за еднократно пътуване за метрото да е бил закупен на билетните автомати, оборудвани с ПОС терминали на УниКредит Булбанк, с безконтактна карта MasterCard, издадена в България.
За секунди купуваме билет за еднократно пътуване за метрото или зареждаме електронна карта за 10 пътувания с банкови карти на автомати на УниКредит Булбанк. Последното нововъведение в столицата е на разположение на гражданите по най-новите станции на метрото (част от които бяха пуснати днес) - „Искърско шосе“, „Летище София“, „Александър Малинов“, „Академик Александър Теодоров - Балан“ и „Бизнес парк София. Купуването на билети и зареждането на електронни карти е без никакви допълнителни такси и комисиони за картодържателите.
На билетните терминали може да бъде заплатено с банкова карта – конктактно с въвеждане на ПИН код или безконтактно. Плащането може да се извърши с всяка MasterCard или Visa карта. Заедно с билета за еднократно пътуване или заредената електронна карта, машината издава и касов бон.
Лично главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Левон Хампарцумян закупи билети на президента на България Росен Плевнелиев, министър-председателя Бойко Борисов, заместник-председателя на ЕК Кристалина Георгиева и изпълнителния директор на столичния „Метрополитен“ Стоян Братоев от билетния терминал на метростанция „Александър Малинов“, демонстрирайки как работи най-новата иновация на банката.
От 8 май новият участък на метрото до Бизнес парка в квартал „Младост" ще обслужва близо 42 хил. пътници на ден по данни на Столична община. MasterCard ще зарадва пътниците по новия лъч за период от 1 месец (от 11 май до 11 юни), като възстанови заплатената от всеки пътник сума от 1.00 лев за билет за еднократно пътуване. Условието е билетът да е бил купен на билетен автомат, оборудван с ПОС терминал на УниКредит Булбанк с безконтактна карта MasterCard, издадена в България.
УниКредит Булбанк следва последователна политика за развитие и внедряване на иновации, като билетните терминали са поредното нововъведение в полза на клиентите и гражданите.
В края на миналата година УниКредит Булбанк откри първия в България Международен център. Той комбинира иновативен подход, дигитална среда и голям набор от услуги с висока добавена стойност за настоящи и бъдещи международни клиенти на банката. Друг значим международно признат проект на банката в сферата на новите технологии е откриването на първия Филиал на бъдещето за региона на Централна и Източна Европа.
Допълнителна информация за клиенти:
УниКредит Булбанк, Център за контакт с клиенти
тел: 0700 1 84 84
Допълнителна информация за медии:
УниКредит Булбанк, Връзки с обществеността и комуникации
Виктория Блажева, тел: 02/9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Магдалена Иванова: тел: 02/9232 528, nbhebmfob/jwbopwbAvojdsfejuhspvq/ch