Новини
Политиките и процедури са в съответствие с препоръките на здравните власти и с насоките на Световната здравна организация.
УниКредит Булбанк следи ежедневно ситуацията, действа винаги в интерес на всички и прави правилните. Пазете се и бъдете здрави!
Отговори на най-често задаваните въпроси от клиенти | |
---|---|
Кои филиали работят и кога! |
Актуална информация за работещите филиали е достъпна на сайта на банката в картата с локации. На На същото място е и картата с банкоматите. По препоръките на здравните власти и за Ваша собствена сигурност, Ви съветваме да ограничите посещенията във филиалите, освен ако не е наложително. В тези случаи спазвайте препоръчаната дистанция от 2 метра от всички останали посетители. Напомняме, че носенето на маска, с която да покривате зоната около устата и носа, е задължително. Важно! Ако искате да получите информация за състояние по кредит, да наредите превод или да проверите постъпленията и салдото по сметката си, не е необходимо да посещавате филиал. Можете да получите тази информация и да извършвате редица банкови операции по всяко време, като използвате приложението ни за мобилно банкиране – Булбанк Мобайл. |
Защо работното време на моя филиал е променено по време на Covid-19? |
Здравето и благополучието на Вас, нашите клиенти, и на колегите са наш основен приоритет. Промяна в работното време на някои филиали дава възможност да осигурим допълнително време за почистване и дезинфекция. В допълнение сме разделили екипите във филиалите по начин, който ни позволява да Ви обслужим, като в същото време помагаме за предотвратяване на разпространението на COVID-19. Клиентите на някои от филиалите могат да бъдат пренасочвани към други близки клонове, ако филиалът трябва да бъде временно затворен за цялостно почистване. |
Какви мерки сте предприели във филиалите за да предпазите служителите и клиентите? |
За да гарантираме, че услугите ни остават достъпни за клиентите без прекъсване, въведохме редица предпазни мерки в нашите офиси и клонове. Политиките и процедури са в съответствие с препоръките на здравните власти и с насоките на Световната здравна организация.
|
Какви мерки бихте предприели, ако се разболее служител? | Имаме много ясен протокол в случая, който цели да предпазва здравето на клиентите и служителите и да ограничи по-нататъшно разпространение на вируса. При положителен COVID-19 тест, изпълняваме стриктно препоръките на здравните власти и колегата би бил поставен в самостоятелна карантина в съответствие изискванията на Регионалните здравни инспекции. Като предпазна мярка локацията, в която е работил, подлежи на незабавно затваряне, почистване и цялостна дезинфекция. Ако става дума за колега от филиал, клиентите могат да бъдат временно насочени към друга близка локация. Банката има ангажимента да препоръча незабавна карантина и на всички клиенти или служители, с които колегата е имал директен контакт. Филиалът може да бъде отворен отново само след пълна дезинфекция и с екип, който не е бил в директен контакт с позитивния колега. Като предпазна мярка за неразпространение, служителите в банката носят маски и ръкавици, ползват дезинфектанти, спазват препоръчаната дистанция и др. |
Какво става, ако се разболее клиент? | Ако бъдем уведомени, че наш офис или филиал е бил посетен от човек, дал положителна проба за COVID-19, бихме приложили всички мерки, описани по-горе, както ако се разболее наш колега. |
Трябва ли да ходя до филиал за да си активирам мобилното банкиране? |
Не трябва. Активацията на Булбанк Мобайл е изцяло мобилна. Не се налага посещение във филиал. Трябва само да минете през следните стъпки:
Позвънете директно на 15 333 от вашия мобилен телефон, за да получите нужното съдействие за активиране на услугата. |
Как мога да проверя дали плащане с дебитна карта на ПОС терминал или онлайн е извършено успешно? | Можете да направите проверка и без да посещавате филиал и дори без да се обаждате в Центъра за контакт с клиенти. През приложението Булбанк Мобайл можете да проверите дали е извършена трансакция с дебитната Ви карта, дори да е платено в същия ден. Как може да направите това: Влезте в своя Булбанк Мобайл и отидете в меню „Карти“. След това изберете картата, с която сте извършили плащането, и на екрана ще излезе информация със сумите на трансакциите, които сте извършили до момента. |
Има много неясноти по отношение на COVID-19, които могат да дадат храна на фалшиви новини. Как се грижите служителите и клиентите ви да са информирани? |
Пълна информация с новини, с актуални предложения за подкрепа на клиентите и реалния бизнес, с информация за клоновата мрежа е достъпна на сайта на УниКредит Булбанк www.unicreditbulbank.bg. Сайтът се актуализира непрекъснато. Тук можете да се информирате за актуална информация, иновативни дигитални решения и нови продукти. В блога на банката можете да видите как да научим децата на финансова грамотност, защо е добре да плащаме с телефона и др. Чрез обаждане в Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 или 1 84 84 от мобилен телефон можете:
За контакт с нашите колеги имаме множество вътрешни канали, по които ежедневно достигаме с актуална информация. |
Парите ми на сигурно място ли са в банката? | Да! УниКредит е солидна банка със стабилни показатели, ангажирана да предоставя банкови услуги и подкрепа на реалната икономика във всички държави, където работи, включително и в България. Както винаги, можете да разполагате с парите си от банкомат или да теглите от филиал на банката по стандартен начин. При възможност, за банкови операции и плащания Ви препоръчваме да ползвате дигиталните канали. Най-сигурното място за парите ви остава по сметката в банката. |
Допълнителна информация за медии:
Виктория Блажева, тел +359 (0) 2 9264 993, wjlj/ebwjepwbAvojdsfejuhspvq/ch
Беатрис Николова, тел +359 (0) 2 9232 528, cfbusjt/ojlpmpwbAvojdsfejuhspvq/ch
Екатерина Анчева, тел +359 894 518 193 , flbufsjob/bodifwbAvojdsfejuhspvq/ch